Research Article
BibTex RIS Cite

REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?

Year 2008, Issue: 3, 185 - 200, 02.03.2008

Abstract











Reklamverenlere reklam kampanyalarının planlanması,
oluşturulması, uygulanması ve çalışmaların etkinliklerinin ölçülmesi gibi bir
çok alanda sahip oldukları spesifik uzmanlık alanları, bu uzmanlıklara uygun
deneyimli kadroları ile tam ya da sınırlı hizmet sunan reklam ajanlarının
seçimi, reklamveren şirketler için önemli bir karar süreci olarak kendini
gösterir Çünkü reklamveren açısından profesyonel bir reklam ajansıyla çalışmak
kısa sürede daha iyi sonuçlar elde etmek ve reklam kampanyasında belirtilen
hedeflere en iyi şekilde ulaşmayı sağlayacaktır.






















Reklamverenler açısından, reklamın pahalı ve
pazarlama çabalarında önemli bir yere sahip olması ajans seçiminde titiz
davranılmasını ve bu seçimin zorluğunu ortaya kaymaktadır. Reklamveren ve
reklam ajansı arasında güvene dayalı, uzun soluklu ve sağlıklı bir ilişkinin
kurulabilmesi, ajans ve reklamverenin birbiriyle çalışma kararı verirken belli
kriterleri göz önünde bulundurmalarında yatar. Kendi ihtiyaçları ve bir
ajanstan beklentileri yönünde reklamveren reklam ajansında olması gereken
nitelikleri belirleyecektir. Aynı şekilde bir reklam ajansı da reklamveren
firmanın sahip olması gereken nitelikleri kendi bakış açısı ve beklentileri yönünden
ortaya koyacaktır.



References

  • ATASOY, Faruk (1990). Reklamcılık ve Satış Yönetimi. Eskişehir: A.Ü. Yayınları.
Year 2008, Issue: 3, 185 - 200, 02.03.2008

Abstract

References

  • ATASOY, Faruk (1990). Reklamcılık ve Satış Yönetimi. Eskişehir: A.Ü. Yayınları.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Müge Elden This is me

Publication Date March 2, 2008
Submission Date January 2, 2008
Published in Issue Year 2008 Issue: 3

Cite

APA Elden, M. (2008). REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi(3), 185-200.
AMA Elden M. REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?. Yeni Düşünceler Dergisi. March 2008;(3):185-200.
Chicago Elden Müge. “REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 3 (March 2008): 185-200.
EndNote Elden M (March 1, 2008) REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 3 185–200.
IEEE M. Elden, “REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?”, Yeni Düşünceler Dergisi, no. 3, pp. 185–200, March 2008.
ISNAD Elden Müge. “REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 3 (March 2008), 185-200.
JAMA Elden M. REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?. Yeni Düşünceler Dergisi. 2008;:185–200.
MLA Elden Müge. “REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 3, 2008, pp. 185-00.
Vancouver Elden M. REKLAMVEREN İÇİN DOĞRU AJANS SEÇMEK NEDEN ÖNEMLİ?. Yeni Düşünceler Dergisi. 2008(3):185-200.