Global işletmeler, uygun pazarlama
taktikleri bulmak için kültürel çalışmalardan yararlanmaktadırlar. Ancak
başka kültürleri daha iyi anlamak üzere yapılan karşılaştırmalı
kültürel araştırmalar, kültürleri tek boyutuyla ele alıp basit klişeler
ortaya koymaktadırlar. Bu tür karşılaştırmalar kültürleri anlamamıza
yardımcı olduğu kadar o kültürün bazı özelliklerini gözardı etmemize yol
açmaktadır. Bu çalışmanın amacı öncelikle kültürel miyopi kavramı ile
ilgili bir literatür çalışması yapmak ve miyopinin kültürel reklamı
nasıl etkileyebileceğini ortaya koymaktır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 15, 2010 |
Submission Date | June 1, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Issue: 5 |