Bilgi iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler ile oluşan dijital
platformun yarattığı en önemli etkilerin başında, iş dünyasında meydana gelen
değişimm yer almaktadır. Bilgiye erişim ve bilginin paylaşımı olanaklarında
görülen gelişmeler rekabet ortamını yoğunlaştırırken, kurumların en büyük
rekabet üstünlüğünü de bilgi olmuştur. Zaman ve mekânsal sınırlar
önemini yitirmiş, hedef kitlelerin kurumlardan en önemli beklentileri olarak
ise şeffaflık, paylaşım ve katılım gösterme olanakları dikkat çekmeye başlamıştır.
Kurumsal iletişim süreçlerinde, hedef kitlelerin bu beklentisini karşılayabilmek
adına dijital platformun sunduğu yeni araçlardan yoğun olarak yararlanılmaya
başlanmıştır. Bu amaçla kurumlar hedef kitleleri ile iletişimlerinde kurumsal
web siteleri, intranet, extranet, e-posta ve sosyal medya araçlarına yer
vermektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | November 1, 2011 |
Submission Date | September 30, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Issue: 6 |