Research Article
BibTex RIS Cite

DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Year 2011, Issue: 6, 189 - 206, 01.11.2011

Abstract











Bilgi iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler ile oluşan dijital
platformun yarattığı en önemli etkilerin başında, iş dünyasında meydana gelen
değişimm yer almaktadır. Bilgiye erişim ve bilginin paylaşımı olanaklarında
görülen gelişmeler rekabet ortamını yoğunlaştırırken, kurumların en büyük
rekabet üstünlüğünü de bilgi olmuştur. Zaman ve mekânsal sınırlar
önemini yitirmiş, hedef kitlelerin kurumlardan en önemli beklentileri olarak
ise şeffaflık, paylaşım ve katılım gösterme olanakları dikkat çekmeye başlamıştır.
Kurumsal iletişim süreçlerinde, hedef kitlelerin bu beklentisini karşılayabilmek
adına dijital platformun sunduğu yeni araçlardan yoğun olarak yararlanılmaya
başlanmıştır. Bu amaçla kurumlar hedef kitleleri ile iletişimlerinde kurumsal
web siteleri, intranet, extranet, e-posta ve sosyal medya araçlarına yer
vermektedir.



References

  • AKAR, E. (2010). Sosyal Medya PazarlamasI Sosyal Web’de Pazarlama Stratejileri. Ankara: Efil Yayınevi.
Year 2011, Issue: 6, 189 - 206, 01.11.2011

Abstract

References

  • AKAR, E. (2010). Sosyal Medya PazarlamasI Sosyal Web’de Pazarlama Stratejileri. Ankara: Efil Yayınevi.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Beril Akıncı Vural This is me

Deniz Maden This is me

Publication Date November 1, 2011
Submission Date September 30, 2011
Published in Issue Year 2011 Issue: 6

Cite

APA Akıncı Vural, B., & Maden, D. (2011). DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi(6), 189-206.
AMA Akıncı Vural B, Maden D. DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Yeni Düşünceler Dergisi. November 2011;(6):189-206.
Chicago Akıncı Vural, Beril, and Deniz Maden. “DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 6 (November 2011): 189-206.
EndNote Akıncı Vural B, Maden D (November 1, 2011) DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 6 189–206.
IEEE B. Akıncı Vural and D. Maden, “DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ”, Yeni Düşünceler Dergisi, no. 6, pp. 189–206, November 2011.
ISNAD Akıncı Vural, Beril - Maden, Deniz. “DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 6 (November 2011), 189-206.
JAMA Akıncı Vural B, Maden D. DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2011;:189–206.
MLA Akıncı Vural, Beril and Deniz Maden. “DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 6, 2011, pp. 189-06.
Vancouver Akıncı Vural B, Maden D. DİJİTAL PLATFORMUN KURUMSAL İLETİŞİM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2011(6):189-206.