Sinema
ve reklamcılık tarihi içinde, bir reklam formu olarak ürün yerleştirme kısa
sure içinde filmlerde kendisine bir yer bulmuştur ve sinemanın ilk yıllarından
bu yana kullanılmaktadır. Ürün yerleştirme sürekli gelişen ve reklamcılık açısından
daha fazla dikkat gösterilmesi gereken bir pazardır. Bir reklam formu olarak ürün
yerleştirme, reklamcılara avantajlar ve olanaklar sunmakta, markanın
anımsanmasında olumlu bir etki yaratmakta ve seyirciyi filmlere yerleştirilen ürünü
satın almaya motive etmektedir. Bu nedenle, bu çalışmada ürün yerleştirme
olgusu tarihsel bir perspektif içinde incelenecek ve reklamcılık açısından değeri
spesifik örneklerle ve istatistiklerle tartışılacaktır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 28, 2013 |
Submission Date | April 1, 2013 |
Published in Issue | Year 2013 Issue: 7 |