Yaşanılan çağlar teknolojik, ekonomik, sosyal gelişme ve değişmelere
göre adlandınlmaktadır. Her çağın özelliklerine uygun toplumsal yapı ve
bu toplumsal yapıya uygun eğitim anlayışlan ve sistemleri oluşturulmaktadır.
Bilgi çağı olarak adlandınlan ve bilginin en değerli sermaye olduğu içinde
yaşadığımız dönemlerin eğitimcilerinin de bu çağa uygun olarak donatılması
ve geleceğe yön verebilecek, hiç olmazsa çağa ayak uydurabilecek
nesilleri yetiştirebilecek yeterlik ve konumda olması gerekir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Religious Studies |
Journal Section | Araştırma Makaleleri |
Authors | |
Publication Date | June 30, 1999 |
Submission Date | March 4, 1999 |
Published in Issue | Year 1999 Volume: 4 |
Fırat University Journal of the Faculty of Theology is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).