Bu araştırma; öğrencilerinin cinsiyetlerinin, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak
Bilgisi Dersi'ndeki başarı düzeylerine etkisini belirlemek amacıyla, Ankara ili merkez
ilçelerdekil İlköğretim Okulları'nda öğrenim gören öğrencilerden oluşan örneklem
grubu ilzerinde gerçekleştirilmiş betirnsel bir çalışmadır. Araştırma sonucunda,
öğrencilerin başarı dilzeyleri ile _cinsiyetleri arasında anlamlı bir farklılaşma olduğu
tespit edilmiştir.
Din Eğitimi Din Killtürü Cinsiyet Başarı Testi Öğrenci Başarısı
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Din Araştırmaları |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2008 |
Gönderilme Tarihi | 6 Nisan 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 13 Sayı: 1 |
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.