Yeni iletişim teknolojileri, bireylerin yaşamlarında olduğu kadar topluma ait kamusal alanda da işlerin çözümlerinde büyük yarar sağlamaktadır. Artık iş hızının, eskisinden daha yüksek olduğu herkes tarafından kabul edilmektedir. Toplum, kamu sektöründen bu hıza ayak uydurmasını beklemektedir. Veri üreten bir kamu kurumu olan Türkiye İstatistik Kurumu, yeni iletişim teknolojilerini en aktif şekilde kullanma gereksinimindedir. Buna ek olarak, vatandaşın güvenilir bilgi aldığını hissetmesi, Türkiye İstatistik Kurumu’nun kurumsal imajına bağlıdır. Anahtar Kelimeler: Yeni İletişim Teknolojileri, Kamu Kurumları, Kurumsal İmaj, Türkiye İstatistik Kurumu
Journal Section | Issue |
---|---|
Authors | |
Publication Date | January 31, 2016 |
Submission Date | February 4, 2016 |
Published in Issue | Year 2013 Volume: 23 Issue: 1 |