BibTex RIS Cite

KAMU KURUMLARINDA YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ KURUMSAL İMAJA ETKİSİ (TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU ÖRNEĞİ)

Year 2013, Volume: 23 Issue: 1, 0 - 0, 31.01.2016

Abstract

Yeni iletişim teknolojileri, bireylerin yaşamlarında olduğu kadar topluma ait kamusal alanda da işlerin çözümlerinde büyük yarar sağlamaktadır. Artık iş hızının, eskisinden daha yüksek olduğu herkes tarafından kabul edilmektedir. Toplum, kamu sektöründen bu hıza ayak uydurmasını beklemektedir. Veri üreten bir kamu kurumu olan Türkiye İstatistik Kurumu, yeni iletişim teknolojilerini en aktif şekilde kullanma gereksinimindedir. Buna ek olarak, vatandaşın güvenilir bilgi aldığını hissetmesi, Türkiye İstatistik Kurumu’nun kurumsal imajına bağlıdır. Anahtar Kelimeler: Yeni İletişim Teknolojileri, Kamu Kurumları, Kurumsal İmaj, Türkiye İstatistik Kurumu

Year 2013, Volume: 23 Issue: 1, 0 - 0, 31.01.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Issue
Authors

Ahmet Yatkın

Fuat Ustakara This is me

Publication Date January 31, 2016
Submission Date February 4, 2016
Published in Issue Year 2013 Volume: 23 Issue: 1

Cite

APA Yatkın, A., & Ustakara, F. (2016). KAMU KURUMLARINDA YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ KURUMSAL İMAJA ETKİSİ (TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU ÖRNEĞİ). Firat University Journal of Social Sciences, 23(1).