Sağlam, N. (2014). Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı ve Şemseddin Sami’nin "Besâ Yahud Ahde Vefâ" Adlı Piyesi. İlmi Araştırmalar(8), 199-207.
AMA
Sağlam N. Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı ve Şemseddin Sami’nin "Besâ Yahud Ahde Vefâ" Adlı Piyesi. İlmi Araştırmalar. January 2014;(8):199-207.
Chicago
Sağlam, Nuri. “Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı Ve Şemseddin Sami’nin ‘Besâ Yahud Ahde Vefâ’ Adlı Piyesi”. İlmi Araştırmalar, no. 8 (January 2014): 199-207.
EndNote
Sağlam N (January 1, 2014) Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı ve Şemseddin Sami’nin "Besâ Yahud Ahde Vefâ" Adlı Piyesi. İlmi Araştırmalar 8 199–207.
IEEE
N. Sağlam, “Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı ve Şemseddin Sami’nin ‘Besâ Yahud Ahde Vefâ’ Adlı Piyesi”, İlmi Araştırmalar, no. 8, pp. 199–207, January 2014.
ISNAD
Sağlam, Nuri. “Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı Ve Şemseddin Sami’nin ‘Besâ Yahud Ahde Vefâ’ Adlı Piyesi”. İlmi Araştırmalar 8 (January 2014), 199-207.
JAMA
Sağlam N. Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı ve Şemseddin Sami’nin "Besâ Yahud Ahde Vefâ" Adlı Piyesi. İlmi Araştırmalar. 2014;:199–207.
MLA
Sağlam, Nuri. “Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı Ve Şemseddin Sami’nin ‘Besâ Yahud Ahde Vefâ’ Adlı Piyesi”. İlmi Araştırmalar, no. 8, 2014, pp. 199-07.
Vancouver
Sağlam N. Tanzimat Sonrası Türk Edebiyatında "Milli Tiyatro" Anlayışı ve Şemseddin Sami’nin "Besâ Yahud Ahde Vefâ" Adlı Piyesi. İlmi Araştırmalar. 2014(8):199-207.