Teknik öğretmenlerin
mesleki ve teknik öğretim programlarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesini
amaçlayan bu çalışmada, Elazığ ili endüstri meslek liselerinde görev yapmakta
olan teknik öğretmenlere bir anket uygulanmıştır. Araştırmadan elde edilen
bulgular ışığında mesleki ve teknik öğretim programlarının; öğrencilerin ilgi,
ihtiyaç ve bireysel farklılıklarının dikkate alınmasında, programların
gerçekleştirileceği öğretim ortamlarının fiziksel imkanlarında, meslek
edindirme, rehberlik, okul- sanayi
işbirliği ve öğrencilerin istihdam edilebilirliğine imkan sağlanmasında
yetersiz kaldığı görüşü ortaya çıkmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | November 17, 2003 |
Published in Issue | Year 2003 Volume: 2 Issue: 1 |