Research Article
BibTex RIS Cite

Spor Kulüplerine Yönelik Kurumsal İmaj Algısının Araştırılması

Year 2017, Volume: 2 Issue: 1, 62 - 73, 04.04.2017

Abstract

Bu çalışmanın amacı
spor kulüplerine yönelik olarak kurumsal imaj algısının araştırılmasıdır.
Çalışmada betimsel tarama modeli
kullanılmıştır. Araştırmanın örneklemini 372 katılımcı oluşturmaktadır.
Kullanılan anket formu iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde demografik
bilgilere ilişkin sorular, ikinci bölümde kurumsal imaja yönelik sorular yer
almaktadır. Araştırmada veri toplama aracı olarak anket formu kullanılmıştır.
Araştırmada veri analizi SPSS 16 paket programında yapılmıştır. Verilerin
çözümlenmesinde tanımlayıcı istatistiklerden, t testi ve Anova testlerinden
faydalanılmıştır. Bu çalışmada spor kulüplerine yönelik kurumsal imaj algısı
incelenmiştir. Araştırma sonuçlarına göre spor kulüplerine yönelik algı
bireylerin demografik özelliklerine göre farklılık göstermemektedir. Araştırma
sonuçlarına göre spor kulüplerinin topluma yararlı olmasının ve medyada daha
fazla yer edinmesinin, kurumsal imajı arttırdığı tespit edilmiştir. 

References

  • Argenti, Paul A., (1996),“ Corporate Communication as a Discipline: Toward a Definition”, Corporate Communication Quarterly, Vol:10.
  • Argenti, Paul A and Janis Forman (2002), The Power of Corporate Communication, McGraw-Hill Companies, NY, USA.
Year 2017, Volume: 2 Issue: 1, 62 - 73, 04.04.2017

Abstract

References

  • Argenti, Paul A., (1996),“ Corporate Communication as a Discipline: Toward a Definition”, Corporate Communication Quarterly, Vol:10.
  • Argenti, Paul A and Janis Forman (2002), The Power of Corporate Communication, McGraw-Hill Companies, NY, USA.
There are 2 citations in total.

Details

Subjects Sports Medicine
Journal Section Sporda Psiko-Sosyal Alanlar
Authors

Mehmet Kargün This is me

Mehmet Dalkılıç

Yavuz Selim Ağaoğlu This is me

Oktay Kızar

Publication Date April 4, 2017
Submission Date February 16, 2017
Published in Issue Year 2017 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Kargün, M., Dalkılıç, M., Ağaoğlu, Y. S., Kızar, O. (2017). Spor Kulüplerine Yönelik Kurumsal İmaj Algısının Araştırılması. Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 2(1), 62-73.

ISSN: 2536-5339

Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi

16157

Bu dergi içerisinde yer alan eserler aksi belirtilmedikçe Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.