BibTex RIS Cite

Students’ Attitudes and Behaviors Towards Brand Preference in Clothing Gaziosmanpasa University

Year 2013, Issue: 4, 49 - 56, 01.12.2013

Abstract

In this study, students’ attitudes and behaviors towards brand name
choices in terms of clothing is analyzed at Tokat Gaziosmanpasa University. 253
students from different faculties and departments are questioned by a survey.
Students’ socio-economic and demographic characteristics are identified, their
attitude and behavior towards clothing are stated and their justifications thoughts
about the brands are tested according to the survey results. Some findings of the
study show that 53,3% of the students do not pay attention to the brand when
they are buying clothes and 86,1% of them care about quality rather than the
brand name

Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma

Year 2013, Issue: 4, 49 - 56, 01.12.2013

Abstract

Bu çalışmada, Gaziosmanpaşa Üniversitesinde eğitim gören öğrencilerin marka giyim konusundaki tutum ve davranışları incelenmiştir. Çalışmada üniversitenin farklı fakülte ve bölümlerinde okuyan 253 öğrenci ile anket yapılmıştır. Bu anketlerden elde edilen sonuçlara göre öğrencilerinin sosyoekonomik ve demografik özellikleri tanımlanmış, giyim konusundaki tutum ve davranışları belirlenmiş ve markaya ilişkin yargı ve düşünceleri test edilmiştir. Araştırmada elde edilen bazı bulgular, öğrencilerin %53,3’ünün kıyafet satın alırken markalı olmasına dikkat etmedikleri, %86,1’inin markadan çok kaliteye önem verdiği şeklinde tespit edilmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA86GD76AH
Journal Section Articles
Authors

Gülistan Erdal This is me

Hilmi Erdal This is me

Hatice Uzundal This is me

Publication Date December 1, 2013
Published in Issue Year 2013 Issue: 4

Cite

APA Erdal, G., Erdal, H., & Uzundal, H. (2013). Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi(4), 49-56.
AMA Erdal G, Erdal H, Uzundal H. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. GBAD. December 2013;(4):49-56.
Chicago Erdal, Gülistan, Hilmi Erdal, and Hatice Uzundal. “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum Ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, no. 4 (December 2013): 49-56.
EndNote Erdal G, Erdal H, Uzundal H (December 1, 2013) Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi 4 49–56.
IEEE G. Erdal, H. Erdal, and H. Uzundal, “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”, GBAD, no. 4, pp. 49–56, December 2013.
ISNAD Erdal, Gülistan et al. “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum Ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi 4 (December 2013), 49-56.
JAMA Erdal G, Erdal H, Uzundal H. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. GBAD. 2013;:49–56.
MLA Erdal, Gülistan et al. “Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum Ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma”. Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, no. 4, 2013, pp. 49-56.
Vancouver Erdal G, Erdal H, Uzundal H. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Marka Giyim Konusundaki Tutum ve Davranışları Üzerine Bir Araştırma. GBAD. 2013(4):49-56.