BibTex RIS Cite

The Sight Impaired High School Students Opinions About Physics Course

Year 2010, Volume: 30 Issue: 1, - , 01.03.2010

Abstract

The objective of the study is to determine sight-impaired students\' thinking about physics course. Using structured interview technique, the eleven questions were asked to 24 sight-impaired students who attended to physics course in high school. It has been examined answers and obtained this results: Sight-impaired students describe that physics course is difficult, need helper materials for physics course, think that physics teacher is inadequate for blind students, believe that there are some physics subjects which can be learned easily, perceive that the most difficult physics subject is optics and are enthusiastic for learning physics.

Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri

Year 2010, Volume: 30 Issue: 1, - , 01.03.2010

Abstract

Araştırmanın amacı görme engelli öğrencilerin fizik dersi hakkındaki düşüncelerini belirlemektir. Ortaöğretimde öğrenim gören ve fizik dersi alan 24 görme engelli öğrenciye, yapılandırılmış görüşme tekniği kullanılarak 11 soru sorulmuştur. Sorulara verilen cevaplar incelendiğinde; öğrencilerin fizik dersini zor olarak nitelendirdikleri, fizik dersi için yardımcı materyale ihtiyaç duydukları, fizik öğretmeninin görme engellilerin eğitimi için yeterli olmadığı, kolaylıkla öğrenebilecekleri fizik konularının varlığına inandıkları, fizik konuları içinde en çok optikte zorlandıkları ve fizik dersini öğrenmeye istekli oldukları belirlenmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Pervin Ünlü This is me

Duygu Pehlivan1 This is me

Hayati Tarhan This is me

Publication Date March 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 30 Issue: 1

Cite

APA Ünlü, P., Pehlivan1, D., & Tarhan, H. (2010). Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(1).
AMA Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H. Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. GEFAD. March 2010;30(1).
Chicago Ünlü, Pervin, Duygu Pehlivan1, and Hayati Tarhan. “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30, no. 1 (March 2010).
EndNote Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H (March 1, 2010) Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 1
IEEE P. Ünlü, D. Pehlivan1, and H. Tarhan, “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”, GEFAD, vol. 30, no. 1, 2010.
ISNAD Ünlü, Pervin et al. “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30/1 (March 2010).
JAMA Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H. Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. GEFAD. 2010;30.
MLA Ünlü, Pervin et al. “Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 30, no. 1, 2010.
Vancouver Ünlü P, Pehlivan1 D, Tarhan H. Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkındaki Düşünceleri. GEFAD. 2010;30(1).