BibTex RIS Cite

The Problems Encountered by Painting Pre Service Teachers in School Experience I Applications

Year 2006, Volume: 26 Issue: 1, 165 - 185, 01.03.2006

Abstract

This study is concerned with the problems encountered by the pre-service painting teaches in the course School Experience I applied in the framework of the reconstruction affords of the universities and some solutions for these problems have been attempted to be presented.

References

  • Atalay, M. S. (1996, 30 Eylül/4 Ekim). Bilgi Toplumu Öğretmenlerinin Sorunları. Modern Öğretmen Yetiştirmede Gelişme ve İlerlemeler. Sempozyum 96’Ankara Programı, Ankara.
  • Azar, A. (2003). Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin Yansımaları. Milli Eğitim Dergisi, 159.
  • Buyurgan, S. (2001). Okul Deneyimi 1 Dersi İle İlgili İzlenimler. Çağdaş Eğitim, 274, 32-38.
  • Gökçakan, Z. (2005, Eylül). Öğretmenlik Mesleğinin Geleceği ve İstihdam Sorunu. G.Ü.G.E.F.Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen yetiştirme Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, 124-127, Ankara.
  • Bölükoğlu, H.İ. (2002). Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim-İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi. G.Ü.Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3), 247-259.
  • Koç, N. (2005, Eylül). Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılanmanın Getirdiği Sorunlar. G.Ü.G.E.F.Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen yetiştirme Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, 45-49, Ankara.
  • Selçuk, Z. (2000). Okul Deneyimi ve Uygulama. Ankara: Nobel Yayın-Dağıtım.
  • Varış, F.(1994). Eğitimde Program Geliştirme. Ankara: Alkım Kitabevi Yay.
  • YÖK/Dünya Bankası MEGP Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi (1996a). Okullardaki Çalışmalar (İlköğretim). Ankara.
  • YÖK/Dünya Bankası MEGP Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi (1996b). Okullardaki Çalışmalar (Ortaöğretim). Ankara.
  • YÖK/Dünya Bankası MEGP Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi (1998). Fakülte-Okul İşbirliği. Ankara.

Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar

Year 2006, Volume: 26 Issue: 1, 165 - 185, 01.03.2006

Abstract

Bu çalışmada, Üniversitelerde Yeniden Yapılandırma kapsamındaki Fakülte-Okul İşbirliği Çerçevesinde uygulamaya konan Okul Deneyimi 1 dersinde, Resim-İş Eğitimi öğretmen adaylarının karşılaştıkları sorunlar ele alınmış ve çözüm önerileri sunulmaya çalışılmıştır.

References

  • Atalay, M. S. (1996, 30 Eylül/4 Ekim). Bilgi Toplumu Öğretmenlerinin Sorunları. Modern Öğretmen Yetiştirmede Gelişme ve İlerlemeler. Sempozyum 96’Ankara Programı, Ankara.
  • Azar, A. (2003). Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin Yansımaları. Milli Eğitim Dergisi, 159.
  • Buyurgan, S. (2001). Okul Deneyimi 1 Dersi İle İlgili İzlenimler. Çağdaş Eğitim, 274, 32-38.
  • Gökçakan, Z. (2005, Eylül). Öğretmenlik Mesleğinin Geleceği ve İstihdam Sorunu. G.Ü.G.E.F.Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen yetiştirme Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, 124-127, Ankara.
  • Bölükoğlu, H.İ. (2002). Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim-İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi. G.Ü.Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3), 247-259.
  • Koç, N. (2005, Eylül). Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılanmanın Getirdiği Sorunlar. G.Ü.G.E.F.Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen yetiştirme Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı, 45-49, Ankara.
  • Selçuk, Z. (2000). Okul Deneyimi ve Uygulama. Ankara: Nobel Yayın-Dağıtım.
  • Varış, F.(1994). Eğitimde Program Geliştirme. Ankara: Alkım Kitabevi Yay.
  • YÖK/Dünya Bankası MEGP Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi (1996a). Okullardaki Çalışmalar (İlköğretim). Ankara.
  • YÖK/Dünya Bankası MEGP Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi (1996b). Okullardaki Çalışmalar (Ortaöğretim). Ankara.
  • YÖK/Dünya Bankası MEGP Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi (1998). Fakülte-Okul İşbirliği. Ankara.
There are 11 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Meliha Yılmaz This is me

Publication Date March 1, 2006
Published in Issue Year 2006 Volume: 26 Issue: 1

Cite

APA Yılmaz, M. (2006). Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26(1), 165-185.
AMA Yılmaz M. Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar. GEFAD. March 2006;26(1):165-185.
Chicago Yılmaz, Meliha. “Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26, no. 1 (March 2006): 165-85.
EndNote Yılmaz M (March 1, 2006) Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 1 165–185.
IEEE M. Yılmaz, “Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar”, GEFAD, vol. 26, no. 1, pp. 165–185, 2006.
ISNAD Yılmaz, Meliha. “Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26/1 (March 2006), 165-185.
JAMA Yılmaz M. Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar. GEFAD. 2006;26:165–185.
MLA Yılmaz, Meliha. “Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 26, no. 1, 2006, pp. 165-8.
Vancouver Yılmaz M. Resim İş Eğitimi Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar. GEFAD. 2006;26(1):165-8.