BibTex RIS Cite

The Effects of Gender and Learning Style on Navigation Strategy and Achievement

Year 2004, Volume: 24 Issue: 3, - , 01.09.2004

Abstract

In this study, the effects of navigation strategy, gender and learning style on achievement is examined. Also, whether navigation strategy is changed or not by the effects of gender and learning style is determined. For this purpose, an internet based learning environment was designed and the student activities were recorded into the database and then these recordings were examined. As a result of the study, it is concluded that students\' achievements are not effected by gender, learning style and navigation strategy , and that navigation strategy does not differ significantly in relation to the learnnig style and gender.

Cinsiyet ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi ve Başarıya Etkisi

Year 2004, Volume: 24 Issue: 3, - , 01.09.2004

Abstract

Bu çalışmada, öğrencilerin gezinme stratejisi, cinsiyet ve öğrenme stillerinin başarıya etkisi incelenmiştir. Ayrıca gezinme stratejisinin öğrenme stili ve cinsiyete göre farklılaşıp farklılaşmadığı da belirlenmeye çalışılmıştır. Bu amaçla, bir internet ortamı tasarlanmış ve öğrencilerin site içinde gerçekleştirdikleri etkinlikler veri tabanında tutulmuş ve daha sonra bu kayıtlar incelenmiştir. Başarının öğrencilerin cinsiyet, öğrenme stili ve gezinme stratejilerine bağlı olarak değişmediği, gezinme stratejisinin öğrenme stili ve cinsiyete göre anlamlı farklılık göstermediği sonucuna varılmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ebru Kılıç This is me

Şirin Karadeniz This is me

Publication Date September 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 24 Issue: 3

Cite

APA Kılıç, E., & Karadeniz, Ş. (2004). Cinsiyet ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi ve Başarıya Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24(3).
AMA Kılıç E, Karadeniz Ş. Cinsiyet ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi ve Başarıya Etkisi. GEFAD. September 2004;24(3).
Chicago Kılıç, Ebru, and Şirin Karadeniz. “Cinsiyet Ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi Ve Başarıya Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24, no. 3 (September 2004).
EndNote Kılıç E, Karadeniz Ş (September 1, 2004) Cinsiyet ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi ve Başarıya Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 3
IEEE E. Kılıç and Ş. Karadeniz, “Cinsiyet ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi ve Başarıya Etkisi”, GEFAD, vol. 24, no. 3, 2004.
ISNAD Kılıç, Ebru - Karadeniz, Şirin. “Cinsiyet Ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi Ve Başarıya Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24/3 (September 2004).
JAMA Kılıç E, Karadeniz Ş. Cinsiyet ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi ve Başarıya Etkisi. GEFAD. 2004;24.
MLA Kılıç, Ebru and Şirin Karadeniz. “Cinsiyet Ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi Ve Başarıya Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 24, no. 3, 2004.
Vancouver Kılıç E, Karadeniz Ş. Cinsiyet ve Öğrenme Stilinin Gezinme Stratejisi ve Başarıya Etkisi. GEFAD. 2004;24(3).