BibTex RIS Cite

In the age of information general evaluation of art education in the educational faculties

Year 2002, Volume: 22 Issue: 3, - , 01.09.2002

Abstract

It has become a must for educators to stay current with the constant and developing conditions of the information age. It is also vital for all professional groups to stay current. The definition of educated man, the form of teaching and learning, what you teach and learn will alter and develop, due to the fact that the educational institution and educators will meet with new demands in the 21st century. In parallel to this change, it has become very important to bring up individuals having creative personal qualifications, which is important for this change and progress. Consistent with this fact, it has become a necessity in the educational faculty, which brings up prospective art teachers, to create a model of education fed and supported with the facts and data of the new education epoch. In this study, within this concept, guidelines and suggestions have been developed with the aim Çağdaş, Bilgi Çağı, Sanat Eğitimi, ÖğretmenContemporary, The Age of Information, Art Education, Teacher Tam Metin

Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi

Year 2002, Volume: 22 Issue: 3, - , 01.09.2002

Abstract

Bilgi çağının, sürekli değişen ve gelişen koşullarına ayak uydurmak her meslek gurubu için önemliyken, eğitimciler için bir zorunluluk olmuştur. 21. yüzyılda eğitim kurumları ve eğitimciler yeni taleplerle karşılaşacağından eğitimli insan tanımı, öğrenme ve öğretme biçimleri, öğrenilen ve öğretilen değişecek, gelişecektir. Bu anlamdaki değişim ve gelişimde etken olan yaratıcı kişilik özelliğine sahip bireylerin yetişmesi daha da önem kazanmıştır. Buna paralel olarak sanat eğitimcisi yetiştiren Eğitim Fakültelerinde de bilgi çağı verileriyle beslenen bir sanat eğitiminin gerekliliği doğmuştur. Bu bağlamda çalışmada Eğitim Fakültelerinin Resim öğretmeni yetiştiren bölümlerinin çağın dinamizmine paralel eğitim verebilmesi amacı ile öneriler geliştirilmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Hülya İz Bölükoğlu This is me

Publication Date September 1, 2002
Published in Issue Year 2002 Volume: 22 Issue: 3

Cite

APA Bölükoğlu, H. İ. (2002). Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(3).
AMA Bölükoğlu Hİ. Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi. GEFAD. September 2002;22(3).
Chicago Bölükoğlu, Hülya İz. “Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22, no. 3 (September 2002).
EndNote Bölükoğlu Hİ (September 1, 2002) Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 3
IEEE H. İ. Bölükoğlu, “Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi”, GEFAD, vol. 22, no. 3, 2002.
ISNAD Bölükoğlu, Hülya İz. “Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22/3 (September 2002).
JAMA Bölükoğlu Hİ. Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi. GEFAD. 2002;22.
MLA Bölükoğlu, Hülya İz. “Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 3, 2002.
Vancouver Bölükoğlu Hİ. Bilgi Çağında Eğitim Fakültelerinde Resim İş Eğitiminin Genel Bir Değerlendirmesi. GEFAD. 2002;22(3).