BibTex RIS Cite

The Principles That Shape The Proffessional Knowledge and Skills of The History Teacher

Year 2002, Volume: 22 Issue: 1, - , 01.03.2002

Abstract

This article emphasizes the professional knowledge and skills which the history teachers are supposed to possess. The subject will be dealt in two categories as knowledge based principles and personal principles

Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar

Year 2002, Volume: 22 Issue: 1, - , 01.03.2002

Abstract

Bu makalede, tarih öğretmeninin sahip olması gereken meslekî bilgi ve becerileri üzerinde durulacaktır. Konu, bilgiye dayalı unsurlar ve bireysel unsurlar olarak iki ayrı kategoride incelenecektir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ş. Gülin Karabağ This is me

Publication Date March 1, 2002
Published in Issue Year 2002 Volume: 22 Issue: 1

Cite

APA Karabağ, Ş. G. (2002). Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1).
AMA Karabağ ŞG. Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. GEFAD. March 2002;22(1).
Chicago Karabağ, Ş. Gülin. “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi Ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22, no. 1 (March 2002).
EndNote Karabağ ŞG (March 1, 2002) Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 1
IEEE Ş. G. Karabağ, “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”, GEFAD, vol. 22, no. 1, 2002.
ISNAD Karabağ, Ş. Gülin. “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi Ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22/1 (March 2002).
JAMA Karabağ ŞG. Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. GEFAD. 2002;22.
MLA Karabağ, Ş. Gülin. “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi Ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 1, 2002.
Vancouver Karabağ ŞG. Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. GEFAD. 2002;22(1).