Bu çalışmada, keman eğitimi dersine hazırlanma aşamasında öğrencilerin bireysel çalışma süreçlerini en etkili bir biçimde nasıl değerlendirmeleri gerektiği incelenmiştir. Öğrencilerin bireysel çalışma süreçlerini etkili bir biçimde değerlendirmeleri için, zihinselfiziksel- ruhsal yönden çalışmaya uygun olmaları, çalışmayı istemeleri, iyi motive edilmiş olmaları ve çalışmayı yapacakları mekanların çalışmaya elverişli olacak şekilde düzenlenip, planlanması gerektiği görülmüştür. Konuyla ilgili çalışmaya yararlı olacağı düşüncesiyle bazı önerilerde bulunulmuştur.
In this study, how students should effectively utilize their personal exercising processes for preparation of violin education course is examined. For an effective utilization it is pointed and that students have to be mentally, physically and psychologically ready to exercise; must be willing to exercise, should be motivated; and the working place must be rearranged and planned to be suitable to exercise. Some recommendations are made so that it might be useful for the subject.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2001 |
Published in Issue | Year 2001 Volume: 21 Issue: 2 |