Dünya genelinde 2019 yılı başlarında yayılma gösteren ve 2020 yılının ilk aylarında tüm ülkeler için bir tehdit haline gelen Covid-19 virüs salgını dolayısıyla yüz yüze eğitimden uzaktan eğitime geçiş tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye’de de mecburi bir hal almıştır. Salgın sürecinde özellikle sürecin aniden krize dönüşmesi ve alınan önlemlerin akabinde uzaktan eğitim sürecinin yönetimi, derslerin yapılması ve değerlendirme gibi aşamalarda çeşitli zorluklar ortaya çıkmıştır. Bu bağlamda pandemi sürecinde televizyon, tablet, bilgisayar ve cep telefonu gibi araçlarla gerçekleştirilen uzaktan eğitim süreci hem eğitim yöneticileri, hem öğrenciler hem de öğretmenler için yeni bir seyir izlemektedir. Bu araştırmanın amacı uzaktan eğitim sürecinde resmi eğitim kurumlarında görev yapmakta olan öğretmenlerin görüşlerinin eğitim, yönetim, teknolojik altyapı, fiziksel şartlar ve psiko-sosyal şartlar açısından incelenmesidir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Araştırma Makaleleri |
Authors | |
Early Pub Date | June 21, 2023 |
Publication Date | June 30, 2023 |
Submission Date | December 2, 2022 |
Published in Issue | Year 2023 Volume: 2 Issue: 1 |