Konaklama.
seyahat ticareti ve ulaştırma sektöründe tüketici tercih ve beklentilerinin
özellikleri dikkate alınmadan geliştirilen turizm ürünlerine umulan talebin
yaratılması güç olmaktadır, Bu nedenle. oteller, seyahat acentaları, uçak
şirketleri müşterilerin istek ve gereksinimlerin i "Müşten Değerlendirme
Formu” veya "Müşteri Memnuniyet Formu'* adı altında düzenlenen anketlerle
saptama yoluna giderler.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 31, 1996 |
Submission Date | January 1, 1996 |
Published in Issue | Year 1996 Volume: 14 Issue: 2 |
Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.
Privacy Statement
Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.