Research Article
BibTex RIS Cite

TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME

Year 1991, Volume: 9 Issue: 1, 0 - 0, 01.07.1991

Abstract

Makaleye ait öz bulunmamaktadır.

References

  • l. Baloğlu, Z. , Türkiye'de Eğitimı Sorunlar ve Değişime Yapısal Uyum önerileri, TUŞLAD Yayını, İstanbul, 1990.
  • 2. DPT, VI. Beş Yıllık Kalkınma Ankara, 1991.
  • 3. MEB, YÖK, Yükseköğretim Gelişme Planı, 1992-2002, Ankara, 1991.
  • 4. OECD, Policieg for Higher Education in The 19800-, Paris, 1983.
  • 5. ÖSYM, Ortaöğretim Kurumlarına Göre 1990 Öğrenci Seçme ve Yârleştirme Sınavı Sonuçlan, Ankara, 1990.
  • 6. ÖSYM, 1991 ÖSYM Adayların Yükseköğretim Programlarına İlişkin Tercihleri, Ankara, 1991.
  • 7. ÖSYM, 1990-91 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri, Ankara,1988,
  • 8. UNESCO, Statistical Yearbook, Paris, 1990. 9. Yükseköğretim Kurulu, Yükseköğretimdeki Gelişmeler, Ankara, 1988.
  • 10. Yükseköğretim Kurulu, Türkiye'de Yükseköğretimin Dünü Ve Bugünü, Ankara, 1990.
Year 1991, Volume: 9 Issue: 1, 0 - 0, 01.07.1991

Abstract

References

  • l. Baloğlu, Z. , Türkiye'de Eğitimı Sorunlar ve Değişime Yapısal Uyum önerileri, TUŞLAD Yayını, İstanbul, 1990.
  • 2. DPT, VI. Beş Yıllık Kalkınma Ankara, 1991.
  • 3. MEB, YÖK, Yükseköğretim Gelişme Planı, 1992-2002, Ankara, 1991.
  • 4. OECD, Policieg for Higher Education in The 19800-, Paris, 1983.
  • 5. ÖSYM, Ortaöğretim Kurumlarına Göre 1990 Öğrenci Seçme ve Yârleştirme Sınavı Sonuçlan, Ankara, 1990.
  • 6. ÖSYM, 1991 ÖSYM Adayların Yükseköğretim Programlarına İlişkin Tercihleri, Ankara, 1991.
  • 7. ÖSYM, 1990-91 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri, Ankara,1988,
  • 8. UNESCO, Statistical Yearbook, Paris, 1990. 9. Yükseköğretim Kurulu, Yükseköğretimdeki Gelişmeler, Ankara, 1988.
  • 10. Yükseköğretim Kurulu, Türkiye'de Yükseköğretimin Dünü Ve Bugünü, Ankara, 1990.
There are 9 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Hasan Kazdağlı This is me

Publication Date July 1, 1991
Submission Date January 1, 1991
Published in Issue Year 1991 Volume: 9 Issue: 1

Cite

APA Kazdağlı, H. (1991). TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 9(1).
AMA Kazdağlı H. TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. July 1991;9(1).
Chicago Kazdağlı, Hasan. “TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9, no. 1 (July 1991).
EndNote Kazdağlı H (July 1, 1991) TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 1
IEEE H. Kazdağlı, “TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 1, 1991.
ISNAD Kazdağlı, Hasan. “TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9/1 (July 1991).
JAMA Kazdağlı H. TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1991;9.
MLA Kazdağlı, Hasan. “TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 1, 1991.
Vancouver Kazdağlı H. TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE KAPASİTE ARTIRMA POLİTİKASI ÜZERiNE BİR DEĞERLENDİRME. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1991;9(1).

Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.


Privacy Statement

Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.