Research Article
BibTex RIS Cite

Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme

Year 1990, Volume: 8 Issue: 1, 265 - 285, 31.12.1990

Abstract

Öz bulunmamaktadır.

References

  • Referans bulunmamaktadır.
Year 1990, Volume: 8 Issue: 1, 265 - 285, 31.12.1990

Abstract

References

  • Referans bulunmamaktadır.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Bayram Kaya This is me

Publication Date December 31, 1990
Submission Date January 1, 1990
Published in Issue Year 1990 Volume: 8 Issue: 1

Cite

APA Kaya, B. (1990). Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8(1), 265-285.
AMA Kaya B. Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. December 1990;8(1):265-285.
Chicago Kaya, Bayram. “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı Ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8, no. 1 (December 1990): 265-85.
EndNote Kaya B (December 1, 1990) Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 1 265–285.
IEEE B. Kaya, “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 265–285, 1990.
ISNAD Kaya, Bayram. “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı Ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8/1 (December 1990), 265-285.
JAMA Kaya B. Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1990;8:265–285.
MLA Kaya, Bayram. “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı Ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 1, 1990, pp. 265-8.
Vancouver Kaya B. Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1990;8(1):265-8.

Manuscripts must conform to the requirements indicated on the last page of the Journal - Guide for Authors- and in the web page.


Privacy Statement

Names and e-mail addresses in this Journal Web page will only be used for the specified purposes of the Journal; they will not be opened for any other purpose or use by any other person.