Research Article
BibTex RIS Cite

KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI

Year 2018, Volume: 1 Issue: 1, 83 - 96, 30.09.2018

Abstract

Kanatlı etleri,
gıda sanayiinin alt sektörü durumundadır. Kanatlı et sektörü, üretim
koşullarının karmaşık olması, pazarlamasının riskli olması ve tüketim
özellikleri bakımından sorunlu bir alandır. Bu makalede önce, literatür
çalışmasıyla sektörün genel yapısı ve işleyişi ortaya konulmuş, daha sonra,
anket verileri yardımıyla kurumsal müşterilere yönelik pazarlama incelenmiş,
farklı özellikleri ortaya konulmuştur.

References

  • BESD-BİR (2014), Tavuk Eti Sektör Raporu (www.besd-bir.org.tr; erişim:16.01.2014).
  • BESD-BİR (2010), Kişi Başına Düşen Beyaz Et Tüketimi Oranları(www.besd-bir.org.tr; erişim:01.16.2018).
  • DİE (2013), Türkiye Et Üretim Raporu, Ankara.
  • Güneş, E. (2018), Türkiye’de Beyaz Et Sektöründe Tedarik Zinciri Yönetimi Uygulamaları, Dünya Gıda, Mart 2018 Sayısı, E-Dergi.
  • Gıda, Tarım ve H. Bakanlığı(2012), Türk Gıda Kodeksi Et ve Et Ürünleri, Resmi Gazete 5 Aralık 2012 tarih ve 28488 sayılı.
  • Keskin, B. ve Demirbaş, N.(2012), Tavuk Eti Üretimi ve Sorunları, U.Ü. Ziraat F. Dergisi, Cilt 26, Sayı 1, Sayfa 117-130.
  • İslamoğlu, A.H.(2013), Pazarlama Yönetimi, 6. Baskı, İstanbul, Beta Yayım.
  • Mucuk, İ.(2014), Pazarlama İlkeleri, 20. Baskı, İstanbul, Türkmen Kitabevi.
  • TÜİK (2017), İstatistik Yıllığı, Ankara.
Year 2018, Volume: 1 Issue: 1, 83 - 96, 30.09.2018

Abstract

References

  • BESD-BİR (2014), Tavuk Eti Sektör Raporu (www.besd-bir.org.tr; erişim:16.01.2014).
  • BESD-BİR (2010), Kişi Başına Düşen Beyaz Et Tüketimi Oranları(www.besd-bir.org.tr; erişim:01.16.2018).
  • DİE (2013), Türkiye Et Üretim Raporu, Ankara.
  • Güneş, E. (2018), Türkiye’de Beyaz Et Sektöründe Tedarik Zinciri Yönetimi Uygulamaları, Dünya Gıda, Mart 2018 Sayısı, E-Dergi.
  • Gıda, Tarım ve H. Bakanlığı(2012), Türk Gıda Kodeksi Et ve Et Ürünleri, Resmi Gazete 5 Aralık 2012 tarih ve 28488 sayılı.
  • Keskin, B. ve Demirbaş, N.(2012), Tavuk Eti Üretimi ve Sorunları, U.Ü. Ziraat F. Dergisi, Cilt 26, Sayı 1, Sayfa 117-130.
  • İslamoğlu, A.H.(2013), Pazarlama Yönetimi, 6. Baskı, İstanbul, Beta Yayım.
  • Mucuk, İ.(2014), Pazarlama İlkeleri, 20. Baskı, İstanbul, Türkmen Kitabevi.
  • TÜİK (2017), İstatistik Yıllığı, Ankara.
There are 9 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Rauf Arıkan

Buket Bulut This is me

Publication Date September 30, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Arıkan, R., & Bulut, B. (2018). KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI. Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1(1), 83-96.