Book Review
BibTex RIS Cite

Şengül AKGÜL. Din Dersi Öğretmenlerinin Eğitime İnanma Düzeyleri ile İş Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Ankara: İlahiyat Yayınları, 2023, 1. Baskı, 280 s.

Year 2024, Volume: 4 Issue: 1, 297 - 304, 15.06.2024

Abstract

Din eğitimi alanında birçok çalışma yapılmaktadır. Bu çalışmaların alandaki problemlere dikkat çekmesi ve çözüm önerileri sunması bilimsel araştırmaların sürekliliği ve alanda yapılacak iyileştirmelere katkıda bulunması açısından önemlidir. Değerlendirmesini yaptığımız kitapta yazar, kullandığı yöntem ile problem olarak gördüğü konuya objektif olarak bakmakta ve konuyu derinlemesine incelemektedir. Yazar, öğretmen yeterlilikleri ve becerilerini, okuryazarlık, eğitime inanma ve iş doyumu bağlamında ele alarak din dersi öğretmenlerine farkındalık kazandırmayı hedeflemekte ve öneriler sunmaktadır. Bu yönüyle çalışmanın alandaki boşluğa dikkat çekmesi ve yeni araştırmalara ışık tutması açısından önemli olduğu söylenebilir.

Year 2024, Volume: 4 Issue: 1, 297 - 304, 15.06.2024

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Religious Education
Journal Section Book Reviews
Authors

Maşite Kır 0009-0000-4148-1646

Early Pub Date June 15, 2024
Publication Date June 15, 2024
Submission Date May 3, 2024
Acceptance Date June 3, 2024
Published in Issue Year 2024 Volume: 4 Issue: 1

Cite

ISNAD Kır, Maşite. “ 280 S”. İdrak Dini Araştırmalar Dergisi 4/1 (June 2024), 297-304.