Din eğitimi alanında birçok çalışma yapılmaktadır. Bu çalışmaların alandaki problemlere dikkat çekmesi ve çözüm önerileri sunması bilimsel araştırmaların sürekliliği ve alanda yapılacak iyileştirmelere katkıda bulunması açısından önemlidir. Değerlendirmesini yaptığımız kitapta yazar, kullandığı yöntem ile problem olarak gördüğü konuya objektif olarak bakmakta ve konuyu derinlemesine incelemektedir. Yazar, öğretmen yeterlilikleri ve becerilerini, okuryazarlık, eğitime inanma ve iş doyumu bağlamında ele alarak din dersi öğretmenlerine farkındalık kazandırmayı hedeflemekte ve öneriler sunmaktadır. Bu yönüyle çalışmanın alandaki boşluğa dikkat çekmesi ve yeni araştırmalara ışık tutması açısından önemli olduğu söylenebilir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Din Eğitimi |
Bölüm | Kitap Değerlendirmeleri |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 15 Haziran 2024 |
Yayımlanma Tarihi | 15 Haziran 2024 |
Gönderilme Tarihi | 3 Mayıs 2024 |
Kabul Tarihi | 3 Haziran 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 4 Sayı: 1 |
idrak, Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.