Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Şengül AKGÜL. Din Dersi Öğretmenlerinin Eğitime İnanma Düzeyleri ile İş Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Ankara: İlahiyat Yayınları, 2023, 1. Baskı, 280 s.

Yıl 2024, Cilt: 4 Sayı: 1, 297 - 304, 15.06.2024

Öz

Din eğitimi alanında birçok çalışma yapılmaktadır. Bu çalışmaların alandaki problemlere dikkat çekmesi ve çözüm önerileri sunması bilimsel araştırmaların sürekliliği ve alanda yapılacak iyileştirmelere katkıda bulunması açısından önemlidir. Değerlendirmesini yaptığımız kitapta yazar, kullandığı yöntem ile problem olarak gördüğü konuya objektif olarak bakmakta ve konuyu derinlemesine incelemektedir. Yazar, öğretmen yeterlilikleri ve becerilerini, okuryazarlık, eğitime inanma ve iş doyumu bağlamında ele alarak din dersi öğretmenlerine farkındalık kazandırmayı hedeflemekte ve öneriler sunmaktadır. Bu yönüyle çalışmanın alandaki boşluğa dikkat çekmesi ve yeni araştırmalara ışık tutması açısından önemli olduğu söylenebilir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Din Eğitimi
Bölüm Kitap Değerlendirmeleri
Yazarlar

Maşite Kır 0009-0000-4148-1646

Erken Görünüm Tarihi 15 Haziran 2024
Yayımlanma Tarihi 15 Haziran 2024
Gönderilme Tarihi 3 Mayıs 2024
Kabul Tarihi 3 Haziran 2024
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

ISNAD Kır, Maşite. “ 280 S”. İdrak Dini Araştırmalar Dergisi 4/1 (Haziran 2024), 297-304.