BibTex RIS Cite

ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI

Year 2002, Volume: 3 Issue: 1, - , 01.03.2002

Abstract

Bu çalışmanın amacı, Orta Büyüklükteki İşletmelerin performansı üzerinde Pazar odaklılık ve rekabet stratejilerinin etkilerini analiz etmektir. Pazar odaklılık ve rekabet stratejileri performans üzerinde oldukça büyük etkilere sahiptir. Bu durum da girişimlerin yüksek gelişmeyi yakalamalarına neden olur. Bu araştırma pazar odaklılık ve stratejiler arasındaki uyumun performans artışına neden olacağını ileri sürer.

ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI

Year 2002, Volume: 3 Issue: 1, - , 01.03.2002

Abstract

Bu çalışmanın amacı, Orta Büyüklükteki İşletmelerin performansı üzerinde Pazar odaklılık ve rekabet stratejilerinin etkilerini analiz etmektir. Pazar odaklılık ve rekabet stratejileri performans üzerinde oldukça büyük etkilere sahiptir. Bu durum da girişimlerin yüksek gelişmeyi yakalamalarına neden olur. Bu araştırma pazar odaklılık ve stratejiler arasındaki uyumun performans artışına neden olacağını ileri sürer.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Oya Erdil This is me

Nihat Kaya This is me

Publication Date March 1, 2002
Published in Issue Year 2002 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Erdil, O., & Kaya, N. (2002). ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 3(1).
AMA Erdil O, Kaya N. ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. March 2002;3(1).
Chicago Erdil, Oya, and Nihat Kaya. “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 3, no. 1 (March 2002).
EndNote Erdil O, Kaya N (March 1, 2002) ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 3 1
IEEE O. Erdil and N. Kaya, “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 1, 2002.
ISNAD Erdil, Oya - Kaya, Nihat. “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 3/1 (March 2002).
JAMA Erdil O, Kaya N. ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2002;3.
MLA Erdil, Oya and Nihat Kaya. “ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 1, 2002.
Vancouver Erdil O, Kaya N. ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERDE PAZAR ODAKLI REKABETİN PERFORMANS ÜZERİNE ETKİLERİ VE BİR SAHA ARAŞTIRMASI. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2002;3(1).

Dokuz Eylül University Journal of Faculty of Business
is indexed and abstracted by TR-DİZİN, SOBIAD and Araştırmax. 

Dokuz Eylül University Publisher's Web Page

Journal Contact Details