İşletmeler tüm stratejilerini ve faaliyetlerini tüketici davranışlarına göre planlamaktadır. Pazarlama bilimi de insanlarla birebir iletişim halindedir. İnternette yer alan sosyal ağ siteleri, birer iletişim ve reklam aracı olarak, hedef alınacak tüketicilerin gruplandırılmasında ve mesajların iletilmesinde firmalar tarafından kullanılmaya başlanmıştır. Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin Apple ve Samsung markalı ürünleri tercih etmelerinde sosyal medyanın etkisini belirlemektir. Araştırma, 627 üniversite öğrencisi üzerinde anket tekniği kullanılarak yapılmış ve elde edilen veriler yorumlanmıştır. Anket sonuçlarının değerlendirilmesinde faktör analizi ve ki-kare analizi kullanılmıştır.
Journal Section | Issue |
---|---|
Authors | |
Publication Date | June 15, 2014 |
Submission Date | May 16, 2017 |
Published in Issue | Year 2014 Volume: 4 Issue: 2 |