İşletmelerde sunulan hizmetin temel nedeni, müşterilerin hizmet beklentilerini karşılamak ve onların memnuniyetini sağlamaktır. Bu nedenle sportif rekreasyon işletmeleri hizmet verdikleri sektörde varlıklarını idame ettirebilmeleri için müşterilere sundukları hizmetlerde farkındalıklarını ortaya koymak zorundadırlar. Bu kapsamda araştırmanın amacı; kişiye özel egzersiz antrenmanı yaptıran stüdyoları tercih eden müşterilerin, memnuniyet düzeyini belirleyen unsurların neler olduğunu ortaya koymaktır. Ayrıca müşterilerin memnuniyet düzeyini etkileyen en önemli personel özelliğinin hangilerini olduğunu tespit etmektir. Araştırma örnek olay araştırması olarak Private training Studiosun’da gerçekleştirilmiştir. Araştırmada Private training Studio’ya gelen 100 müşteriye araştırma yöntemi kapsamında anket tekniği uygulanmıştır. Elde edilen veriler, istatistiki metotlarla analiz edilmiştir. Araştırma sonuçlarına bakıldığında; memnuniyet düzeylerini belirleyen tutum, davranış, bilgi ve deneyim gibi unsurların hemen hemen hepsinin müşteriler tarafından önemli olduğu tespit edilmiştir.
Sportif Rekreasyon Spor İşletmeleri Müşteri Memnuniyeti Private Training Studio Personelden Memnuniyet
Journal Section | Issue |
---|---|
Authors | |
Publication Date | July 15, 2015 |
Submission Date | May 31, 2017 |
Published in Issue | Year 2015 Volume: 8 Issue: 2 |