Bu çalışmanın amacı, lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin bilgisayar ve temel bilgi teknolojileri dersine bakış açılarını belirlemek, demografik özelliklerine göre bu bakış açılarındaki farklılıkları tespit etmektir. Bu amaçla Nevşehir Üniversitesi Turizm Fakültesin’de örgün eğitim alan birinci ve ikinci öğretimdeki öğrencilerden 253 katılımcıya anket uygulanmıştır. Araştırmadan elde edilen başlıca bulgulara göre öğrencilerin; Bilgisayar eğitimine bakış açılarında cinsiyet, b.lüm, öğrenim türü, sınıf, sektör deneyimi ve deneyim sahibi olduğu işletme türü açısından farklılık olmadığı saptanmıştır. Buna rağmen öğrencilerin cinsiyet, öğrenim türü, sınıfı, sektör deneyimi ve deneyim sahibi olduğu işletme türü açısından ankette yer alan yedi ifadede farklılık gösterdikleri tespit edilmiştir. Ayrıca öğrencilerin Temel Bilgi Teknolojileri dersine bakış açılarında bölüm, sınıf ve deneyim sahibi olduğu işletme türü açısından anlamlı farklılıklar görülmüştür.
Journal Section | Issue |
---|---|
Authors | |
Publication Date | July 15, 2015 |
Submission Date | May 31, 2017 |
Published in Issue | Year 2015 Volume: 8 Issue: 2 |