Önceki çalışmalar oyun
öğretmenin önemini vurguladı. Ancak,
çocukların bire bir dil eğitim oturumlarında tercih ettikleri oyunlar hakkında
az araştırma vardır. Bunun sonucunda, bu makalede, bazı özel öğretmenlerin bir
yabancı dil olarak İspanyolca'yı (YDİ)
çocuklara öğretmek için kullanıldıkları öğretim stratejisi oyunlarını
incelemektedir. YDİ
özel
ders. Elimizde bir vaka çalışması, bir sürü gözlem, günlük kayıtları ve
röportajlar vardı. Verileri SFL özel öğretmenlerinin perspektifinden anlayabilmek
için, Creswell (2012) tarafından önerilen endüktif yaklaşımı kullanarak analiz
ettik. Bulgular, oyunların dersler
sırasında çocukları eğlendirmesine rağmen, katılımın oyun türüne ve öğrencinin
tercih ettiği öğrenme stiline bağlı olduğunu göstermektedir. Dahası, bu ülkede YDİ eğitmeninin gelişimine yönelik tespit
edilen tutumlar da vardır.
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | April 30, 2020 |
Submission Date | November 21, 2019 |
Published in Issue | Year 2020 Volume: 6 Issue: 13 |
International Journal of Humanities and Education (IJHE)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivatives 4.0 (CC BY-NC-ND 4.0) International License.