Book Review
BibTex RIS Cite

Pilancı, H. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Ankara: Pegem Akademi, 75 s. ISBN 978-605-241-708-9

Year 2019, Volume: 6 Issue: 12, 212 - 216, 15.12.2019
https://doi.org/10.20860/ijoses.628076

Abstract

References

  • Akyıldız, M. (2015). Açık ve Uzaktan Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme Politikaları, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, C:1, S:3, s.8-25.
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan Eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
  • Karadağ, N. (2014). Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme: Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar. (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı, Eskişehir.
  • Özbay, Ö. (2015). Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitimin Güncel Durumu. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, Sayı: 5, s.376-394.
  • Pilancı, H. (2018). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenenlerde Etkileşim: Eşzamansız İletişimde Öğretim Diyalogları. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, C:4, S:7, s.75-90.
  • Pilancı, H. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Ankara: Pegem Akademi.
  • Şen, Ü. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim Programları. KEFAD, C:17, S:2, s.411-428.

Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler

Year 2019, Volume: 6 Issue: 12, 212 - 216, 15.12.2019
https://doi.org/10.20860/ijoses.628076

Abstract

Yabancı dil olarak
Türkçe öğretiminin teknolojiden destek alarak yaygın bir tabanda verimli bir
şekilde sunulabilmesi için belirli ve ortak bir değerlendirme deseninin olması gerekmektedir. Bu konuya dikkat çeken ve bu alanda geniş kapsamlı yazılan bir
eser olan “Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler” adlı
çalışma, Doç. Dr. Hülya Pilancı tarafından kaleme alınmış, Pegem Akademi’den
2019 Haziran ayında bilim camiasına sunulmuştur. Bu tanıtım yazısında, eserin bölümleri, amacı, önemi ve alanyazındaki yeri hakkında değerlendirmelerde bulunulacaktır. 

References

  • Akyıldız, M. (2015). Açık ve Uzaktan Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme Politikaları, Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, C:1, S:3, s.8-25.
  • Kaya, Z. (2002). Uzaktan Eğitim. Ankara: Pegem Akademi.
  • Karadağ, N. (2014). Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme: Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar. (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı, Eskişehir.
  • Özbay, Ö. (2015). Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitimin Güncel Durumu. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, Sayı: 5, s.376-394.
  • Pilancı, H. (2018). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenenlerde Etkileşim: Eşzamansız İletişimde Öğretim Diyalogları. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, C:4, S:7, s.75-90.
  • Pilancı, H. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Ankara: Pegem Akademi.
  • Şen, Ü. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim Programları. KEFAD, C:17, S:2, s.411-428.
There are 7 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Book Review
Authors

Burak Sözer 0000-0002-1313-4900

Publication Date December 15, 2019
Submission Date October 1, 2019
Acceptance Date December 10, 2019
Published in Issue Year 2019 Volume: 6 Issue: 12

Cite

APA Sözer, B. (2019). Açık ve Uzaktan Türkçe Öğrenme Sistemleri İçin Ölçütler. Uluslararası Sosyal Ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(12), 212-216. https://doi.org/10.20860/ijoses.628076

Indexes



Indexes



INDEX COPERNİCUS [ICI], Eurasian Scientific Journal Index [ESJI], ISAM [Makaleler Veri Tabanı], SOBIAD, Scilit, İdeal Online
tarafından dizinlenmekte.

TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından izlenmektedir.