-
okuyucuyu çok fazla zorlamayaca ı dü ünülmektedir. Yukarıda bahsedildi i gibi; kitapta tanımlanan dört düzey (absolute, transitional, independent ve contextual düzeyler)’in her biri be hususa vurgu yapmı tır. Bunlar; bilginin do ası, ö renenin rolü, ö retenin rolü, akranların rolü ve de erlendirme hakkındaki ö renci algılayı larıdır. Konu içeri inde yer yer ö renci kararlarından bahsedilmi se de verilen tablolarda altıncı bir boyut olarak sunulmamı tır. Di er taraftan; tanımlanan dört düzey kitabın ekler bölümünde ema halinde ve bir bütün olarak ayrıca özetlenebilirdi. Kitapta böyle bir yola da ba vurulmamı tır. Bu iki husus konu içeri i incelenerek tarafımızdan yapılan bir çalı ma ile okuyucuya sunulması dü ünülmektedir. Kitap içerik açısından ele alındı ında ilgili bölümlerde modeli tanıtmak için yeterince ayrıntıya girildi i görülmektedir. Toplam 114 yayının kullanıldı ı 446 sayfalık bu kitapta birinci hamur ka ıt ve kalın kapak kullanılmı tır. Kitabın, ö retmen ve ö renci inanı larını ara tıran akademisyenler, ö rencilerini daha iyi tanımak isteyen ö retim elemanları ve ö retmenler ve müfredat programıyla ilgilenen e itimciler için faydalı olabilece i dü ünülmektedir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 26, 2008 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 7 Issue: 1 |