BibTex RIS Cite

Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri

Year 2005, Volume: 4 Issue: 2, 1 - 16, 01.06.2005

References

  • A kar, P., Akkoyunlu, B. (1993). Kolb Ö renme Stili Envanteri. E itim ve Bilim, 87, 37 - 47.
  • Babado an, C. (2000). Ö retim Stili Odaklı Ders Tasarımı. Millî E itim Dergisi, 147. [Online]: http://yayim.meb.gov.tr/yayimlar/147/babadogan.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Chevrier, J. ve di erleri (2000). Problématique de la nature du style d'apprentissage. Le Style D’apprentissage, 17, (1) [Online]: adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • http://acelf.ca/c/revue/revuehtml/28-1/01-chevrier.html
  • Daco, P. (1983). Ça da Psikolojinin Ola anüstü Ba arılar (1.Baskı). (Çev.O.A.Gürün), stanbul: nkîlap ve Aka Yayınları.
  • De Bello, T.C (1990). Comparasion of Eleven Major Learning Styles Models: Variables, Appropriate Populations, Validity of Instrumentation and The Research Behind Them. [Online]: http://www.ldrc.ca/projects/atutor/content/7/debello.htm adresinden 12. 06. 2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Deryakulu, D. (2000). Yapıcı ö renme. (Editör: A. im ek). Sınıfta Demokrasi içinde, 53-77. Ankara: E itim-Sen Yayınları.
  • Felder, R. M. (1996). Matters of Styles. ASEE Prism, 6 (4), 18-23 [Online]: http://www.ncsu.edu/felder- public/Papers/LS-Prism.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir
  • Felder, R. M. (1993); Reaching te Second Tier: Learning and Teaching Styles in College Science Education. College Science Teaching, 23(5), 286 – 290 [Online]: http://www.ncsu.edu/felder- public/Papers/Secondtier.html adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Felder, R. M., Henriques E. R. (1995). Learning and Teaching Styles in Foreign and Secon Language Education. Foreing Language Annals, 28, 1, 21-31 [Online]: http://www.ncsu.edu/felder- public/Papers/FLAnnals.pdf adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Felder, R. M., Siverman L. (1988). Learning and Teaching Styles in Engineering Education. Engineering Education 78(7), 674-681, [Online]: adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • http://www.ncsu.edu/felder-public/Papers/LS-1988.pdf
  • Felder, R. M., Soloman, B. A. (1998). Learning Styles and Strategies, [Online]: http://www.uncw.edu/cte/soloman_felder.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Freeley, M.E., Perrin, J. (1987). “Left Brain – Right Brain Get Your Head Together…” [Online]: http://www.creativelearningcentre.com/downloads/Left-Right%20Brain.pdf adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Given, Barbara K. (1996). Learning Styles; A Synthesized Model. Journal of Accelerated Learning and Teaching, 21, 11- 44, [Online]: http://www.ialearn.org/files_jalt/jalt_21_1996_1%20&%202.pdf adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Gregorc Learning Styles (2005). [Online]: http://www.usd.edu/~ssanto/gregorc.html adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Healy, J. M. (1999). Çocu unuzun Geli en Aklı: Do umdan Ergenli e Ö renme ve Beyin Geli imi (1.Baskı) (Çev.Ay e Bilge Dicleli). stanbul: Boyner Holding Yayınları. Huitt, W. G. (1996). Considering Individual Differences. [Online]: http://chiron.valdosta.edu/whuitt/edpsyppt/Practice/indvdiff.ppt adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Learning and Teaching Through Cycle (2005). Kolb’s Learning Theory. [Online]: http://www3.niu.edu/~c90mdk1/learn.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Mılls, D., W. (2003). Applying What We Know Student Learning Styles. [Online]: http://www.csrnet.org/csrnet/articles/student-learning-styles.html adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Özgü, H. (1976). Psikoloji Dünyasının Üç Büyükleri:Freud, Adler ve Jung (1. Baskı). Ankara: Ararat Yayınları.
  • Peker, M. (2003). Kolb Ö renme Stilleri Modeli. Milli E itim Dergisi, 157, [Online]: http://yayim.meb.gov.tr/yayimlar/157/peker.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • im ek, N. (2002). B G 16 Ö renme Biçemleri Envanteri. E itim Bilimleri ve Uygulama, 1, 34-47, Ankara.
  • Woolfolk, A. E. (1993). Educational Psychology (5th Edition). Boston: Allyn and Bycon,

Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri

Year 2005, Volume: 4 Issue: 2, 1 - 16, 01.06.2005

References

  • A kar, P., Akkoyunlu, B. (1993). Kolb Ö renme Stili Envanteri. E itim ve Bilim, 87, 37 - 47.
  • Babado an, C. (2000). Ö retim Stili Odaklı Ders Tasarımı. Millî E itim Dergisi, 147. [Online]: http://yayim.meb.gov.tr/yayimlar/147/babadogan.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Chevrier, J. ve di erleri (2000). Problématique de la nature du style d'apprentissage. Le Style D’apprentissage, 17, (1) [Online]: adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • http://acelf.ca/c/revue/revuehtml/28-1/01-chevrier.html
  • Daco, P. (1983). Ça da Psikolojinin Ola anüstü Ba arılar (1.Baskı). (Çev.O.A.Gürün), stanbul: nkîlap ve Aka Yayınları.
  • De Bello, T.C (1990). Comparasion of Eleven Major Learning Styles Models: Variables, Appropriate Populations, Validity of Instrumentation and The Research Behind Them. [Online]: http://www.ldrc.ca/projects/atutor/content/7/debello.htm adresinden 12. 06. 2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Deryakulu, D. (2000). Yapıcı ö renme. (Editör: A. im ek). Sınıfta Demokrasi içinde, 53-77. Ankara: E itim-Sen Yayınları.
  • Felder, R. M. (1996). Matters of Styles. ASEE Prism, 6 (4), 18-23 [Online]: http://www.ncsu.edu/felder- public/Papers/LS-Prism.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir
  • Felder, R. M. (1993); Reaching te Second Tier: Learning and Teaching Styles in College Science Education. College Science Teaching, 23(5), 286 – 290 [Online]: http://www.ncsu.edu/felder- public/Papers/Secondtier.html adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Felder, R. M., Henriques E. R. (1995). Learning and Teaching Styles in Foreign and Secon Language Education. Foreing Language Annals, 28, 1, 21-31 [Online]: http://www.ncsu.edu/felder- public/Papers/FLAnnals.pdf adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Felder, R. M., Siverman L. (1988). Learning and Teaching Styles in Engineering Education. Engineering Education 78(7), 674-681, [Online]: adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • http://www.ncsu.edu/felder-public/Papers/LS-1988.pdf
  • Felder, R. M., Soloman, B. A. (1998). Learning Styles and Strategies, [Online]: http://www.uncw.edu/cte/soloman_felder.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Freeley, M.E., Perrin, J. (1987). “Left Brain – Right Brain Get Your Head Together…” [Online]: http://www.creativelearningcentre.com/downloads/Left-Right%20Brain.pdf adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Given, Barbara K. (1996). Learning Styles; A Synthesized Model. Journal of Accelerated Learning and Teaching, 21, 11- 44, [Online]: http://www.ialearn.org/files_jalt/jalt_21_1996_1%20&%202.pdf adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Gregorc Learning Styles (2005). [Online]: http://www.usd.edu/~ssanto/gregorc.html adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Healy, J. M. (1999). Çocu unuzun Geli en Aklı: Do umdan Ergenli e Ö renme ve Beyin Geli imi (1.Baskı) (Çev.Ay e Bilge Dicleli). stanbul: Boyner Holding Yayınları. Huitt, W. G. (1996). Considering Individual Differences. [Online]: http://chiron.valdosta.edu/whuitt/edpsyppt/Practice/indvdiff.ppt adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Learning and Teaching Through Cycle (2005). Kolb’s Learning Theory. [Online]: http://www3.niu.edu/~c90mdk1/learn.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Mılls, D., W. (2003). Applying What We Know Student Learning Styles. [Online]: http://www.csrnet.org/csrnet/articles/student-learning-styles.html adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • Özgü, H. (1976). Psikoloji Dünyasının Üç Büyükleri:Freud, Adler ve Jung (1. Baskı). Ankara: Ararat Yayınları.
  • Peker, M. (2003). Kolb Ö renme Stilleri Modeli. Milli E itim Dergisi, 157, [Online]: http://yayim.meb.gov.tr/yayimlar/157/peker.htm adresinden 12.06.2005 tarihinde indirilmi tir.
  • im ek, N. (2002). B G 16 Ö renme Biçemleri Envanteri. E itim Bilimleri ve Uygulama, 1, 34-47, Ankara.
  • Woolfolk, A. E. (1993). Educational Psychology (5th Edition). Boston: Allyn and Bycon,
There are 23 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

R.levent Veznedaroğlu This is me

A. Oytun Özgür This is me

Publication Date June 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Veznedaroğlu, R., & Özgür, A. O. (2005). Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri. İlköğretim Online, 4(2), 1-16.
AMA Veznedaroğlu R, Özgür AO. Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri. EEO. June 2005;4(2):1-16.
Chicago Veznedaroğlu, R.levent, and A. Oytun Özgür. “Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller Ve İşlevleri”. İlköğretim Online 4, no. 2 (June 2005): 1-16.
EndNote Veznedaroğlu R, Özgür AO (June 1, 2005) Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri. İlköğretim Online 4 2 1–16.
IEEE R. Veznedaroğlu and A. O. Özgür, “Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri”, EEO, vol. 4, no. 2, pp. 1–16, 2005.
ISNAD Veznedaroğlu, R.levent - Özgür, A. Oytun. “Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller Ve İşlevleri”. İlköğretim Online 4/2 (June 2005), 1-16.
JAMA Veznedaroğlu R, Özgür AO. Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri. EEO. 2005;4:1–16.
MLA Veznedaroğlu, R.levent and A. Oytun Özgür. “Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller Ve İşlevleri”. İlköğretim Online, vol. 4, no. 2, 2005, pp. 1-16.
Vancouver Veznedaroğlu R, Özgür AO. Öğrenme Stilleri: Tanımlamalar, Modeller ve İşlevleri. EEO. 2005;4(2):1-16.