BibTex RIS Cite

SITUATIONS OF TEACHER: A QUALITATIVE RESEARCH ABOUT BECOME A TEACHER IN TURKEY

Year 2015, Issue: 2, 135 - 138, 01.02.2015

Abstract

ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

Year 2015, Issue: 2, 135 - 138, 01.02.2015

Abstract

görüşülen öğretmenlerin hem gündelik hayat hem de meslekteki deneyimlerinden çıkardıkları anlamları sorgulayabilen sorularla derinlemesine bir bakış açısı sunuyor okuyucuya. Yazarlar öğretmenlerin unutamadıkları kendi öğretmenlerini, unutamadıkları öğrencilerini, bu mesleği tercih etme nedenlerini, meslekteki ilk günlerini, meslekte yaşadıkları ve unutamadıkları en önemli anılarını paylaşmalarını istiyorlar okuyucuyla. Bunun yanında kitapta öğretmenlik mesleğine yönelik ele alınan boyutlarla ilgili özel sorulara da yer veriliyor. Mesela öğrencilerin veya velilerin anadillerini bilmeden nasıl onlarla köprü kurabildiklerini paylaşıyor öğretmenlerimiz. Ya da duygularına hakim olamayan emekli bir öğretmenin mesleğe olan aşkını ifade etmesine imkan tanıyor. Belirtilen hususlar toplumdan topluma ve kültürden kültüre değişmekle beraber, eserde Anadolu öğretmenlerinin duygularını hissediyoruz

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA34ME29CZ
Journal Section Book Review
Authors

Yusuf Ay This is me

Publication Date February 1, 2015
Published in Issue Year 2015 Issue: 2

Cite

APA Ay, Y. (2015). ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi(2), 135-138.
AMA Ay Y. ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. INES Journal. February 2015;(2):135-138.
Chicago Ay, Yusuf. “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, no. 2 (February 2015): 135-38.
EndNote Ay Y (February 1, 2015) ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 135–138.
IEEE Y. Ay, “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”, INES Journal, no. 2, pp. 135–138, February 2015.
ISNAD Ay, Yusuf. “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (February 2015), 135-138.
JAMA Ay Y. ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. INES Journal. 2015;:135–138.
MLA Ay, Yusuf. “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, no. 2, 2015, pp. 135-8.
Vancouver Ay Y. ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. INES Journal. 2015(2):135-8.