BibTex RIS Kaynak Göster

SITUATIONS OF TEACHER: A QUALITATIVE RESEARCH ABOUT BECOME A TEACHER IN TURKEY

Yıl 2015, Sayı: 2, 135 - 138, 01.02.2015

Öz

ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2015, Sayı: 2, 135 - 138, 01.02.2015

Öz

görüşülen öğretmenlerin hem gündelik hayat hem de meslekteki deneyimlerinden çıkardıkları anlamları sorgulayabilen sorularla derinlemesine bir bakış açısı sunuyor okuyucuya. Yazarlar öğretmenlerin unutamadıkları kendi öğretmenlerini, unutamadıkları öğrencilerini, bu mesleği tercih etme nedenlerini, meslekteki ilk günlerini, meslekte yaşadıkları ve unutamadıkları en önemli anılarını paylaşmalarını istiyorlar okuyucuyla. Bunun yanında kitapta öğretmenlik mesleğine yönelik ele alınan boyutlarla ilgili özel sorulara da yer veriliyor. Mesela öğrencilerin veya velilerin anadillerini bilmeden nasıl onlarla köprü kurabildiklerini paylaşıyor öğretmenlerimiz. Ya da duygularına hakim olamayan emekli bir öğretmenin mesleğe olan aşkını ifade etmesine imkan tanıyor. Belirtilen hususlar toplumdan topluma ve kültürden kültüre değişmekle beraber, eserde Anadolu öğretmenlerinin duygularını hissediyoruz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA34ME29CZ
Bölüm Kitap Tanıtımı
Yazarlar

Yusuf Ay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Ay, Y. (2015). ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi(2), 135-138.
AMA Ay Y. ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. INES Journal. Şubat 2015;(2):135-138.
Chicago Ay, Yusuf. “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, sy. 2 (Şubat 2015): 135-38.
EndNote Ay Y (01 Şubat 2015) ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 135–138.
IEEE Y. Ay, “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”, INES Journal, sy. 2, ss. 135–138, Şubat 2015.
ISNAD Ay, Yusuf. “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (Şubat 2015), 135-138.
JAMA Ay Y. ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. INES Journal. 2015;:135–138.
MLA Ay, Yusuf. “ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA”. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, sy. 2, 2015, ss. 135-8.
Vancouver Ay Y. ÖĞRETMENLİK HALLERİ TÜRKİYE`DE ÖĞRETMEN OLMAK ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA. INES Journal. 2015(2):135-8.