Book Review
BibTex RIS Cite

Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri

Year 2018, Volume: 6 Issue: 12, 107 - 130, 30.01.2019

Abstract

Kitap değerlendirmesi.

References

  • Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri: Editörler, Prof. Dr. Ali Atıf Bir, Prof. Dr. H. Kemal Süher
Year 2018, Volume: 6 Issue: 12, 107 - 130, 30.01.2019

Abstract

References

  • Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri: Editörler, Prof. Dr. Ali Atıf Bir, Prof. Dr. H. Kemal Süher
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Mehmet Yakın

Publication Date January 30, 2019
Submission Date December 30, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 6 Issue: 12

Cite

APA Yakın, M. (2019). Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 6(12), 107-130.