İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2010 yılından bu yana iletişim kuram ve araştırmalarına odaklanan ulusal hakemli bir sosyal bilimler dergisidir. Dergi iletişim alanında çalışmalara açıktır. Arel İletişim Çalışmaları Dergisi, Asos Indeks tarafından taranmaktadır. Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanır. Aralık 2023 sayısı için, 1 Ağustos - 1 Eylül 2023 tarihleri arasında makale kabul edilecektir.
Dergimizin yayın ilkeleri gereğince başvuru sırasında DergiPark Sistemi üzerinden “Makale gönder” sayfasından gerçekleştirilecek başvuru sırasında makaleye ilişkin benzerlik (intihal) raporu yüklenmesi gerekmektedir.
Araştırma Makalesi
SOSYAL MEDYADA MİKRO-ÜNLÜ KULLANIMININ MARKA TUTUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİAraştırma Makalesi
GAZETECİLERİN İŞGÜCÜ PİYASASINA KATILIMINA ALTERNATİF BİR MODEL: İŞKUR İŞBAŞI EĞİTİM PROGRAMIAraştırma Makalesi
Youtube'un Minyatür Yetişkinleri: Kidfluencer Videolarının Toplumsal Cinsiyet Bağlamında İncelenmesiAraştırma Makalesi
PAZARLAMA İLETİŞİMİ DERGİLERİNDEKİ METAVERSE HABERLERİ ÜZERİNDEN SEKTÖREL YAKLAŞIMLARIN ANALİZİAraştırma Makalesi
SOSYAL MEDYADA ETKİLEŞİM: ÇEVRECİ SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI ÜZERİNE BİR İNCELEMEDerleme
BİR GÖSTERİ MEKÂNI OLARAK SOSYAL MEDYAAraştırma Makalesi
META-POPÜLİZMİN GÖSTERGELERİNİN SAPTANMASI: YUNANİSTAN’DAKİ ÇEVRİM İÇİ GAZETELERDE AYLAN KÜRDİ OLAYININ DİLİAraştırma Makalesi
KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇERÇEVESİNDE ENTEGRE RAPORLAMA: ALLİANZ TÜRKİYE ÖRNEĞİAraştırma Makalesi
TÜRK SİNEMASINDA ÇALIŞAN KADIN İMAJININ GÜÇLENDİRME YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ: “GELİN” FİLMİ ÖRNEĞİAraştırma Makalesi
BİRİNCİ VE İKİNCİ KÖRFEZ SAVAŞLARI’NIN TIME DERGİSİ KAPAKLARI ÜZERİNDEN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİDerleme
REKLAMCILIK PERSPEKTİFİNDEN KAYNAĞIN BELİRSİZLEŞMESİ