BibTex RIS Cite

Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi

Year 2003, Issue: 15, 101 - 111, 09.04.2012
Year 2003, Issue: 15, 101 - 111, 09.04.2012
Year 2003, Issue: 15, 101 - 111, 09.04.2012
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Binnur Erişkon Cangil This is me

Publication Date April 9, 2012
Submission Date April 9, 2012
Published in Issue Year 2003 Issue: 15

Cite

APA Erişkon Cangil, B. (2012). Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur(15), 101-111.
AMA Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. April 2012;(15):101-111.
Chicago Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, no. 15 (April 2012): 101-11.
EndNote Erişkon Cangil B (April 1, 2012) Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 15 101–111.
IEEE B. Erişkon Cangil, “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi”, Studien zur deutschen Sprache und Literatur, no. 15, pp. 101–111, April 2012.
ISNAD Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 15 (April 2012), 101-111.
JAMA Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012;:101–111.
MLA Erişkon Cangil, Binnur. “Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi Ve İşlevi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, no. 15, 2012, pp. 101-1.
Vancouver Erişkon Cangil B. Almanca Öğretmenlerinin Yetiştirim Sürecinde Türkçe Derslerinin Önemi ve İşlevi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2012(15):101-1.