English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Journal of Geography
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ
Year 2001
, Issue: 9, - , 25.05.2012
Ayşe Timor
Abstract
Keywords
-
Year 2001
, Issue: 9, - , 25.05.2012
Ayşe Timor
Abstract
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Makaleler
Authors
Ayşe Timor
This is me
Publication Date
May 25, 2012
Submission Date
May 25, 2012
Published in Issue
Year 2001 Issue: 9
Cite
APA
Timor, A. (2012). PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ.
Coğrafya Dergisi
(
9
).
AMA
Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Coğrafya Dergisi. May 2012;(9).
Chicago
Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Coğrafya Dergisi, no. 9 (May 2012).
EndNote
Timor A (May 1, 2012) PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Coğrafya Dergisi 9
IEEE
A. Timor, “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”,
Coğrafya Dergisi
, no. 9, May 2012.
ISNAD
Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”.
Coğrafya Dergisi
9 (May 2012).
JAMA
Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ.
Coğrafya Dergisi
. 2012.
MLA
Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Coğrafya Dergisi, no. 9, 2012.
Vancouver
Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Coğrafya Dergisi. 2012(9).
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Issue: 1
Issue: 12
Issue: 9
Issue: 16
Issue: 8