BibTex RIS Cite

PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ

Year 2001, Issue: 9, - , 25.05.2012

Abstract

                  

Year 2001, Issue: 9, - , 25.05.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Ayşe Timor This is me

Publication Date May 25, 2012
Submission Date May 25, 2012
Published in Issue Year 2001 Issue: 9

Cite

APA Timor, A. (2012). PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography(9).
AMA Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. May 2012;(9).
Chicago Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography, no. 9 (May 2012).
EndNote Timor A (May 1, 2012) PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography 9
IEEE A. Timor, “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”, Journal of Geography, no. 9, May 2012.
ISNAD Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography 9 (May 2012).
JAMA Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. 2012.
MLA Timor, Ayşe. “PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ”. Journal of Geography, no. 9, 2012.
Vancouver Timor A. PAZARLAMA COĞRAFYASI AÇISINDAN BÜYÜK ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ (SHOPPING CENTERS) VE İSTANBUL ÖRNEĞİ. Journal of Geography. 2012(9).