APA |
Yıldız, S. (2012). Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education, 1(2), 169-180. |
|
AMA |
Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):169-180. |
|
Chicago |
Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 169-80. |
|
EndNote |
Yıldız S (March 1, 2012) Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education 1 2 169–180. |
|
IEEE |
S. Yıldız, “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 169–180, 2012. |
|
ISNAD |
Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March 2012), 169-180. |
|
JAMA |
Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. 2012;1:169–180. |
|
MLA |
Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 169-80. |
|
Vancouver |
Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):169-80. |
|