BibTex RIS Cite

Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 169 - 180, 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 169 - 180, 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 2, 169 - 180, 22.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

S. Yıldız This is me

Publication Date March 22, 2012
Published in Issue Year 2004 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Yıldız, S. (2012). Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education, 1(2), 169-180.
AMA Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):169-180.
Chicago Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 169-80.
EndNote Yıldız S (March 1, 2012) Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education 1 2 169–180.
IEEE S. Yıldız, “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 169–180, 2012.
ISNAD Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March 2012), 169-180.
JAMA Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. 2012;1:169–180.
MLA Yıldız, S. “Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları Ve Eğitimi”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 169-80.
Vancouver Yıldız S. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Psikososyal Özellikleri, Sorunları ve Eğitimi. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):169-80.