APA |
Ergin, H. (2012). Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması. HAYEF Journal of Education, 1(2), 181-199. |
|
AMA |
Ergin H. Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması. HAYEF Journal of Education. March 2012;1(2):181-199. |
|
Chicago |
Ergin, Hatice. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik Ve Norm Çalışması”. HAYEF Journal of Education 1, no. 2 (March 2012): 181-99. |
|
EndNote |
Ergin H (March 1, 2012) Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması. HAYEF Journal of Education 1 2 181–199. |
|
IEEE |
H. Ergin, “Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, pp. 181–199, 2012. |
|
ISNAD |
Ergin, Hatice. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik Ve Norm Çalışması”. HAYEF Journal of Education 1/2 (March 2012), 181-199. |
|
JAMA |
Ergin H. Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması. HAYEF Journal of Education. 2012;1:181–199. |
|
MLA |
Ergin, Hatice. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik Ve Norm Çalışması”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 181-99. |
|
Vancouver |
Ergin H. Okul Öncesi Dönem Çocukları için İletişim Becerileri Ölçeklerinin Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması. HAYEF Journal of Education. 2012;1(2):181-99. |
|