Çakar, S. (2012). PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal(8). https://doi.org/10.17064/iüifhd.54982
AMA
Çakar S. PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. March 2012;(8). doi:10.17064/iüifhd.54982
Chicago
Çakar, Seda. “PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, no. 8 (March 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.54982.
EndNote
Çakar S (March 1, 2012) PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 8
IEEE
S. Çakar, “PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, no. 8, March 2012, doi: 10.17064/iüifhd.54982.
ISNAD
Çakar, Seda. “PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal 8 (March 2012). https://doi.org/10.17064/iüifhd.54982.
JAMA
Çakar S. PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012. doi:10.17064/iüifhd.54982.
MLA
Çakar, Seda. “PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ”. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal, no. 8, 2012, doi:10.17064/iüifhd.54982.
Vancouver
Çakar S. PSİKOLOJİK YABANCILAŞMANIN ETKİLERİNİ AZALTMADA TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal. 2012(8).