APA |
Çobanoğlu, E., & Baykal, B. (2017). TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 24(74). |
|
AMA |
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. December 2017;24(74). |
|
Chicago |
Çobanoğlu, Emine, and Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24, no. 74 (December 2017). |
|
EndNote |
Çobanoğlu E, Baykal B (December 1, 2017) TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24 74 |
|
IEEE |
E. Çobanoğlu and B. Baykal, “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, vol. 24, no. 74, 2017. |
|
ISNAD |
Çobanoğlu, Emine - Baykal, Bilge. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24/74 (December 2017). |
|
JAMA |
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24. |
|
MLA |
Çobanoğlu, Emine and Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, vol. 24, no. 74, 2017. |
|
Vancouver |
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24(74). |
|