Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ

Yıl 2013, Cilt: 24 Sayı: 74, 0 - 0, 31.12.2017

Öz

"""

Kaynakça

  • """
Yıl 2013, Cilt: 24 Sayı: 74, 0 - 0, 31.12.2017

Öz

Kaynakça

  • """
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm MAKALELER
Yazarlar

Emine Çobanoğlu Bu kişi benim

Bilge Baykal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 24 Sayı: 74

Kaynak Göster

APA Çobanoğlu, E., & Baykal, B. (2017). TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 24(74).
AMA Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. Aralık 2017;24(74).
Chicago Çobanoğlu, Emine, ve Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24, sy. 74 (Aralık 2017).
EndNote Çobanoğlu E, Baykal B (01 Aralık 2017) TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24 74
IEEE E. Çobanoğlu ve B. Baykal, “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017.
ISNAD Çobanoğlu, Emine - Baykal, Bilge. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24/74 (Aralık 2017).
JAMA Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24.
MLA Çobanoğlu, Emine ve Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017.
Vancouver Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24(74).