APA |
Çobanoğlu, E., & Baykal, B. (2017). TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 24(74). |
|
AMA |
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. Aralık 2017;24(74). |
|
Chicago |
Çobanoğlu, Emine, ve Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24, sy. 74 (Aralık 2017). |
|
EndNote |
Çobanoğlu E, Baykal B (01 Aralık 2017) TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24 74 |
|
IEEE |
E. Çobanoğlu ve B. Baykal, “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017. |
|
ISNAD |
Çobanoğlu, Emine - Baykal, Bilge. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24/74 (Aralık 2017). |
|
JAMA |
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24. |
|
MLA |
Çobanoğlu, Emine ve Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017. |
|
Vancouver |
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24(74). |
|