Çobanoğlu, E., & Baykal, B. (2017). TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 24(74).
AMA
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. Aralık 2017;24(74).
Chicago
Çobanoğlu, Emine, ve Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24, sy. 74 (Aralık 2017).
EndNote
Çobanoğlu E, Baykal B (01 Aralık 2017) TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24 74
IEEE
E. Çobanoğlu ve B. Baykal, “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017.
ISNAD
Çobanoğlu, Emine - Baykal, Bilge. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi 24/74 (Aralık 2017).
JAMA
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24.
MLA
Çobanoğlu, Emine ve Bilge Baykal. “TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ”. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, c. 24, sy. 74, 2017.
Vancouver
Çobanoğlu E, Baykal B. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE KURUMSAL MARKA KİŞİLİĞİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SADAKATİ ÜZERİNE ETKİLERİ. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi. 2017;24(74).