| APA |
Karakelle, S., & Şentürk, C. (2012). ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology, 26, 45-56.
|
|
| AMA |
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology. February 2012;26:45-56.
|
|
| Chicago |
Karakelle, Sema, and Cenk Şentürk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 26, February (February 2012): 45-56.
|
|
| EndNote |
Karakelle S, Şentürk C (February 1, 2012) ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology 26 45–56.
|
|
| IEEE |
S. Karakelle and C. Şentürk, “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”, Studies in Psychology, vol. 26, pp. 45–56, 2012.
|
|
| ISNAD |
Karakelle, Sema - Şentürk, Cenk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 26 (February2012), 45-56.
|
|
| JAMA |
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;26:45–56.
|
|
| MLA |
Karakelle, Sema and Cenk Şentürk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Studies in Psychology, vol. 26, 2012, pp. 45-56.
|
|
| Vancouver |
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;26:45-56.
|
|