Karakelle, S., & Şentürk, C. (2012). ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları, 26, 45-56.
AMA
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. February 2012;26:45-56.
Chicago
Karakelle, Sema, and Cenk Şentürk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları 26, February (February 2012): 45-56.
EndNote
Karakelle S, Şentürk C (February 1, 2012) ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları 26 45–56.
IEEE
S. Karakelle and C. Şentürk, “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”, Psikoloji Çalışmaları, vol. 26, pp. 45–56, 2012.
ISNAD
Karakelle, Sema - Şentürk, Cenk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları 26 (February 2012), 45-56.
JAMA
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;26:45–56.
MLA
Karakelle, Sema and Cenk Şentürk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları, vol. 26, 2012, pp. 45-56.
Vancouver
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;26:45-56.