Karakelle, S., & Şentürk, C. (2012). ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology, 26, 45-56.
AMA
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology. Şubat 2012;26:45-56.
Chicago
Karakelle, Sema, ve Cenk Şentürk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 26, Şubat (Şubat 2012): 45-56.
EndNote
Karakelle S, Şentürk C (01 Şubat 2012) ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology 26 45–56.
IEEE
S. Karakelle ve C. Şentürk, “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”, Studies in Psychology, c. 26, ss. 45–56, 2012.
ISNAD
Karakelle, Sema - Şentürk, Cenk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 26 (Şubat 2012), 45-56.
JAMA
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;26:45–56.
MLA
Karakelle, Sema ve Cenk Şentürk. “ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ”. Studies in Psychology, c. 26, 2012, ss. 45-56.
Vancouver
Karakelle S, Şentürk C. ÜST BİLİŞSEL DÜZEYLERİ YÜKSEK VE DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN EBEVEYN TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;26:45-56.