Toğrol, B. (2012). ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları, 13, 1-29.
AMA
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. February 2012;13:1-29.
Chicago
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları 13, February (February 2012): 1-29.
EndNote
Toğrol B (February 1, 2012) ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları 13 1–29.
IEEE
B. Toğrol, “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”, Psikoloji Çalışmaları, vol. 13, pp. 1–29, 2012.
ISNAD
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları 13 (February 2012), 1-29.
JAMA
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;13:1–29.
MLA
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları, vol. 13, 2012, pp. 1-29.
Vancouver
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;13:1-29.