BibTex RIS Cite

ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI

Year 1977, Volume: 13 , 1 - 29, 09.11.2012
Year 1977, Volume: 13 , 1 - 29, 09.11.2012
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

B. Toğrol This is me

Publication Date November 9, 2012
Submission Date November 9, 2012
Published in Issue Year 1977 Volume: 13

Cite

APA Toğrol, B. (2012). ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları, 13, 1-29.
AMA Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. February 2012;13:1-29.
Chicago Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları 13, February (February 2012): 1-29.
EndNote Toğrol B (February 1, 2012) ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları 13 1–29.
IEEE B. Toğrol, “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”, Psikoloji Çalışmaları, vol. 13, pp. 1–29, 2012.
ISNAD Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları 13 (February 2012), 1-29.
JAMA Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;13:1–29.
MLA Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları, vol. 13, 2012, pp. 1-29.
Vancouver Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;13:1-29.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680