BibTex RIS Cite

-

Year 2008, Issue: 39, 247 - 266, 22.11.2011

Abstract

-

References

  • Dauphinais, G. William, Grady Means ve Colin Price. CEO’ların Bilgeliği. Çev. Uğur Alpakay, Gürol Koca, Gülden Şen ve Erdal Topparmak. 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
  • • Dereli, Figen Zekier. “CRM Nedir?”, http://www.bilgiyonetimi.org/cm/pages/mkl.gos.php?nt=603 (04.12.2005).
  • • Doyle, Peter. Değer Temelli Pazarlama. Çev. Gülfidan Barış. İstanbul: Media Cat, 2003.
  • • Ekin, Nusret. Küresel Bilgi Çağında Eğitim-Verimlilik-İstihdam. İstanbul: İTO, 1997.
  • • Erkan, Hüsnü. Bilgi Toplumu ve Ekonomik Gelişme. İzmir: İş Bankası Yayınları, 1994.
  • • Ertüreten, Ebru. “Yeni Ekonomide Yeni Müşteri Modelleri”, http://inet-tr.org.tr/inetconf7/ bildiriler/91.doc (15.07.2006).
  • • Güçlü, Nezahat. “Stratejik Yönetim”, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt:23,Sayı:2. (2003), s.61-85.
  • • Gronstedt, Anders. Müşteri Yüzyılı. Çev. Ş. Tanju Kalkay. İstanbul: MediaCat, 2002.
  • • Gürol, Yonca Deniz. “Toplam (Dengeli) Başarı Göstergesi (Balanced Scorecard) Yönteminin Stratejik Bilginin Sağlanması Sürecindeki Yeri”, http://iibf.ogu.edu.tr/kongre/bildiriler/07-04.pdf (17.05.2005).
  • • Güzelcik, Ebru. Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı. İstanbul: Sistem, 1999.
  • • İşevi, A. Semih ve Burçin Çelme. “Bilgi Çağında Yeni Hazine: Entelektüel Sermaye ile Rekabeti Yakalamak”, http://eprints.rclis.org/archive/00005618/01/bilgidunyasiES.pdf (03.05.2006).
  • • Kaplan, Robert S. ve David P. Norton. Balanced Scorecard: Şirket Stratejisini Eyleme Dönüştürmek. Çev. Serra Egeli, 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
  • • ____________. Strategy Maps Converting Intangible Assets Into Tangible Outcomes. Boston: Harvard Business School Publishing Corporation, 2004.
  • • Kargı, Nihal, ed. Bilgi Ekonomisi. Ankara: Ekin, 2006.
  • • Kaşıkçı, Ercan. Para-Mosyon Pazarlamanın 7 P’si. İstanbul: Kariyer, 2002.
  • • Kaygusuz, S. Y. “Yönetim Muhasebesinin Performans Yönetimi Fonksiyonunda Geldiği Son Nokta: Balanced Scorecard (Ölçüm Kartı Tekniği)”, İş, Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi. Cilt: 7, Sayı: 1. (Ocak 2005), s.81-103.
  • • Kırım, Arman. Farlılığınızı Ölçebildiğiniz An. 7.b., İstanbul: Sistem, 2003.
  • • ____________. Yeni Dünyada Strateji ve Yönetim. 6.b., İstanbul: Sistem, 2004.
  • • Kloot, Louise ve John Martin. “Strategic Performance Management: A Balanced Approach to Performance Management Issues in Local Government”, Management Accounting Research. Vol: 11. (2000), s.231- 251.
  • • Koçel, Tamer. İşletme Yöneticiliği. 8.b. İstanbul: Beta, 2001.
  • • Leinonen, Mikko. “A Survey on Performance Measurement System Design and.Implementation”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/MLReno.pdf (25.04.2005).
  • • Mettanen, Paula. “Design and Implementation of a Performance Measurement System for a Research Organization”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/milan_p.pdf (25.04.2006).
  • • Metawie, Mıral ve Mark Gılman. “Problems with the Implementation of Performance Measurement Systems in the Public Sector Where Performance is Linked to Pay: A Literature Review Drawn from the UK”, http://www.kent.ac.uk/kbs/crbp/pdf/Paper%20-%20Miral%20Metawie.pdf (20.04.2006).
  • • Michalska, J. “The Usage of the Balanced Scorecard for the Estimation of the Enterprise’s Effectiveness”, Journal of Materials Processing Technology. (2005), s.751-758. • Odabaşı, Yavuz ve Mine Oyman. Pazarlama İletişimi Yönetimi. 4.b., İstanbul: MediaCat, 2002.
  • • Tekin, Mahmut, Hasan K. Güleş ve Tom Burgess. Değişen Dünyada Teknoloji Yönetimi. Konya: Ofset, 2000.
  • • Tekin, Mahmut ve Ercan Çiçek. “İşletmelerde Rekabet Üstünlüğü Sağlamada Farklı Bir Yaklaşım: Değer Temelli Pazarlama”, V.Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, (25-27 Kasım 2005).
  • • Toffler, Alvin and Heidi. Creating a New Civilization, The Politics of the Third Wave. Atlanta: Turner Publishing, 1995.
  • • Şimşek, M. Şerif. Yönetim ve Organizasyon. Yenilenmiş 7.b., Konya: Günay, 2002.
  • • Yavuz, Fatih. “Garantide Balanced Scorecard Uygulamaları”, 9. Ulusal Kalite Kongresi Bildirisi, İstanbul, (21-22 Kasım2000).
  • • Yavuz, Hande. “Duygusal Ekonomi”, Capital. Sayı: 1/2008, s.186-189.
  • • Yüksel, Hilmi. “Tedarik Zincirleri için Performans Ölçüm Sistemlerinin Tasarımı”, Celal Bayar Üniversitesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi. Cilt: 11, Sayı: 1. (2004), s.143-154.
  • • http://www.nd.edu/~jweber/Mark481%20B2B%20Mark%20Overview.doc (25.10.2007).
  • • www.kalder.org (25.04.2006)
  • • http://www.capital.com.tr/haber.aspx?HBR_KOD=2048 (17.03.2007).

Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard'ın Stratejik Önemi

Year 2008, Issue: 39, 247 - 266, 22.11.2011

Abstract

      

References

  • Dauphinais, G. William, Grady Means ve Colin Price. CEO’ların Bilgeliği. Çev. Uğur Alpakay, Gürol Koca, Gülden Şen ve Erdal Topparmak. 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
  • • Dereli, Figen Zekier. “CRM Nedir?”, http://www.bilgiyonetimi.org/cm/pages/mkl.gos.php?nt=603 (04.12.2005).
  • • Doyle, Peter. Değer Temelli Pazarlama. Çev. Gülfidan Barış. İstanbul: Media Cat, 2003.
  • • Ekin, Nusret. Küresel Bilgi Çağında Eğitim-Verimlilik-İstihdam. İstanbul: İTO, 1997.
  • • Erkan, Hüsnü. Bilgi Toplumu ve Ekonomik Gelişme. İzmir: İş Bankası Yayınları, 1994.
  • • Ertüreten, Ebru. “Yeni Ekonomide Yeni Müşteri Modelleri”, http://inet-tr.org.tr/inetconf7/ bildiriler/91.doc (15.07.2006).
  • • Güçlü, Nezahat. “Stratejik Yönetim”, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt:23,Sayı:2. (2003), s.61-85.
  • • Gronstedt, Anders. Müşteri Yüzyılı. Çev. Ş. Tanju Kalkay. İstanbul: MediaCat, 2002.
  • • Gürol, Yonca Deniz. “Toplam (Dengeli) Başarı Göstergesi (Balanced Scorecard) Yönteminin Stratejik Bilginin Sağlanması Sürecindeki Yeri”, http://iibf.ogu.edu.tr/kongre/bildiriler/07-04.pdf (17.05.2005).
  • • Güzelcik, Ebru. Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı. İstanbul: Sistem, 1999.
  • • İşevi, A. Semih ve Burçin Çelme. “Bilgi Çağında Yeni Hazine: Entelektüel Sermaye ile Rekabeti Yakalamak”, http://eprints.rclis.org/archive/00005618/01/bilgidunyasiES.pdf (03.05.2006).
  • • Kaplan, Robert S. ve David P. Norton. Balanced Scorecard: Şirket Stratejisini Eyleme Dönüştürmek. Çev. Serra Egeli, 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
  • • ____________. Strategy Maps Converting Intangible Assets Into Tangible Outcomes. Boston: Harvard Business School Publishing Corporation, 2004.
  • • Kargı, Nihal, ed. Bilgi Ekonomisi. Ankara: Ekin, 2006.
  • • Kaşıkçı, Ercan. Para-Mosyon Pazarlamanın 7 P’si. İstanbul: Kariyer, 2002.
  • • Kaygusuz, S. Y. “Yönetim Muhasebesinin Performans Yönetimi Fonksiyonunda Geldiği Son Nokta: Balanced Scorecard (Ölçüm Kartı Tekniği)”, İş, Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi. Cilt: 7, Sayı: 1. (Ocak 2005), s.81-103.
  • • Kırım, Arman. Farlılığınızı Ölçebildiğiniz An. 7.b., İstanbul: Sistem, 2003.
  • • ____________. Yeni Dünyada Strateji ve Yönetim. 6.b., İstanbul: Sistem, 2004.
  • • Kloot, Louise ve John Martin. “Strategic Performance Management: A Balanced Approach to Performance Management Issues in Local Government”, Management Accounting Research. Vol: 11. (2000), s.231- 251.
  • • Koçel, Tamer. İşletme Yöneticiliği. 8.b. İstanbul: Beta, 2001.
  • • Leinonen, Mikko. “A Survey on Performance Measurement System Design and.Implementation”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/MLReno.pdf (25.04.2005).
  • • Mettanen, Paula. “Design and Implementation of a Performance Measurement System for a Research Organization”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/milan_p.pdf (25.04.2006).
  • • Metawie, Mıral ve Mark Gılman. “Problems with the Implementation of Performance Measurement Systems in the Public Sector Where Performance is Linked to Pay: A Literature Review Drawn from the UK”, http://www.kent.ac.uk/kbs/crbp/pdf/Paper%20-%20Miral%20Metawie.pdf (20.04.2006).
  • • Michalska, J. “The Usage of the Balanced Scorecard for the Estimation of the Enterprise’s Effectiveness”, Journal of Materials Processing Technology. (2005), s.751-758. • Odabaşı, Yavuz ve Mine Oyman. Pazarlama İletişimi Yönetimi. 4.b., İstanbul: MediaCat, 2002.
  • • Tekin, Mahmut, Hasan K. Güleş ve Tom Burgess. Değişen Dünyada Teknoloji Yönetimi. Konya: Ofset, 2000.
  • • Tekin, Mahmut ve Ercan Çiçek. “İşletmelerde Rekabet Üstünlüğü Sağlamada Farklı Bir Yaklaşım: Değer Temelli Pazarlama”, V.Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, (25-27 Kasım 2005).
  • • Toffler, Alvin and Heidi. Creating a New Civilization, The Politics of the Third Wave. Atlanta: Turner Publishing, 1995.
  • • Şimşek, M. Şerif. Yönetim ve Organizasyon. Yenilenmiş 7.b., Konya: Günay, 2002.
  • • Yavuz, Fatih. “Garantide Balanced Scorecard Uygulamaları”, 9. Ulusal Kalite Kongresi Bildirisi, İstanbul, (21-22 Kasım2000).
  • • Yavuz, Hande. “Duygusal Ekonomi”, Capital. Sayı: 1/2008, s.186-189.
  • • Yüksel, Hilmi. “Tedarik Zincirleri için Performans Ölçüm Sistemlerinin Tasarımı”, Celal Bayar Üniversitesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi. Cilt: 11, Sayı: 1. (2004), s.143-154.
  • • http://www.nd.edu/~jweber/Mark481%20B2B%20Mark%20Overview.doc (25.10.2007).
  • • www.kalder.org (25.04.2006)
  • • http://www.capital.com.tr/haber.aspx?HBR_KOD=2048 (17.03.2007).
There are 34 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ruziye Cop This is me

Mustafa Bekmezci This is me

Publication Date November 22, 2011
Published in Issue Year 2008 Issue: 39

Cite

APA Cop, R., & Bekmezci, M. (2011). Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(39), 247-266.
AMA Cop R, Bekmezci M. Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. November 2011;(39):247-266.
Chicago Cop, Ruziye, and Mustafa Bekmezci. “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 39 (November 2011): 247-66.
EndNote Cop R, Bekmezci M (November 1, 2011) Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 39 247–266.
IEEE R. Cop and M. Bekmezci, “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 39, pp. 247–266, November 2011.
ISNAD Cop, Ruziye - Bekmezci, Mustafa. “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 39 (November 2011), 247-266.
JAMA Cop R, Bekmezci M. Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011;:247–266.
MLA Cop, Ruziye and Mustafa Bekmezci. “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 39, 2011, pp. 247-66.
Vancouver Cop R, Bekmezci M. Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(39):247-66.