Dauphinais, G. William, Grady Means ve Colin Price. CEO’ların Bilgeliği. Çev. Uğur Alpakay, Gürol Koca, Gülden Şen ve Erdal Topparmak. 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
• Güzelcik, Ebru. Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı. İstanbul: Sistem, 1999.
• İşevi, A. Semih ve Burçin Çelme. “Bilgi Çağında Yeni Hazine: Entelektüel Sermaye ile Rekabeti Yakalamak”, http://eprints.rclis.org/archive/00005618/01/bilgidunyasiES.pdf (03.05.2006).
• Kaplan, Robert S. ve David P. Norton. Balanced Scorecard: Şirket Stratejisini Eyleme Dönüştürmek. Çev. Serra Egeli, 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
• ____________. Strategy Maps Converting Intangible Assets Into Tangible Outcomes. Boston: Harvard Business School Publishing Corporation, 2004.
• Kargı, Nihal, ed. Bilgi Ekonomisi. Ankara: Ekin, 2006.
• Kaygusuz, S. Y. “Yönetim Muhasebesinin Performans Yönetimi Fonksiyonunda Geldiği Son Nokta: Balanced Scorecard (Ölçüm Kartı Tekniği)”, İş, Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi. Cilt: 7, Sayı: 1. (Ocak 2005), s.81-103.
• Kırım, Arman. Farlılığınızı Ölçebildiğiniz An. 7.b., İstanbul: Sistem, 2003.
• ____________. Yeni Dünyada Strateji ve Yönetim. 6.b., İstanbul: Sistem, 2004.
• Kloot, Louise ve John Martin. “Strategic Performance Management: A Balanced Approach to Performance Management Issues in Local Government”, Management Accounting Research. Vol: 11. (2000), s.231- 251.
• Leinonen, Mikko. “A Survey on Performance Measurement System Design and.Implementation”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/MLReno.pdf (25.04.2005).
• Mettanen, Paula. “Design and Implementation of a Performance Measurement System for a Research Organization”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/milan_p.pdf (25.04.2006).
• Metawie, Mıral ve Mark Gılman. “Problems with the Implementation of Performance Measurement Systems in the Public Sector Where Performance is Linked to Pay: A Literature Review Drawn from the UK”, http://www.kent.ac.uk/kbs/crbp/pdf/Paper%20-%20Miral%20Metawie.pdf (20.04.2006).
• Michalska, J. “The Usage of the Balanced Scorecard for the Estimation of the Enterprise’s Effectiveness”, Journal of Materials Processing Technology. (2005), s.751-758. • Odabaşı, Yavuz ve Mine Oyman. Pazarlama İletişimi Yönetimi. 4.b., İstanbul: MediaCat, 2002.
• Tekin, Mahmut, Hasan K. Güleş ve Tom Burgess. Değişen Dünyada Teknoloji Yönetimi. Konya: Ofset, 2000.
• Tekin, Mahmut ve Ercan Çiçek. “İşletmelerde Rekabet Üstünlüğü Sağlamada Farklı Bir Yaklaşım: Değer Temelli Pazarlama”, V.Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, (25-27 Kasım 2005).
• Toffler, Alvin and Heidi. Creating a New Civilization, The Politics of the Third Wave. Atlanta: Turner Publishing, 1995.
• Şimşek, M. Şerif. Yönetim ve Organizasyon. Yenilenmiş 7.b., Konya: Günay, 2002.
• Yavuz, Fatih. “Garantide Balanced Scorecard Uygulamaları”, 9. Ulusal Kalite Kongresi Bildirisi, İstanbul, (21-22 Kasım2000).
• Yüksel, Hilmi. “Tedarik Zincirleri için Performans Ölçüm Sistemlerinin Tasarımı”, Celal Bayar Üniversitesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi. Cilt: 11, Sayı: 1. (2004), s.143-154.
Dauphinais, G. William, Grady Means ve Colin Price. CEO’ların Bilgeliği. Çev. Uğur Alpakay, Gürol Koca, Gülden Şen ve Erdal Topparmak. 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
• Güzelcik, Ebru. Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı. İstanbul: Sistem, 1999.
• İşevi, A. Semih ve Burçin Çelme. “Bilgi Çağında Yeni Hazine: Entelektüel Sermaye ile Rekabeti Yakalamak”, http://eprints.rclis.org/archive/00005618/01/bilgidunyasiES.pdf (03.05.2006).
• Kaplan, Robert S. ve David P. Norton. Balanced Scorecard: Şirket Stratejisini Eyleme Dönüştürmek. Çev. Serra Egeli, 3.b. İstanbul: Sistem, 2003.
• ____________. Strategy Maps Converting Intangible Assets Into Tangible Outcomes. Boston: Harvard Business School Publishing Corporation, 2004.
• Kargı, Nihal, ed. Bilgi Ekonomisi. Ankara: Ekin, 2006.
• Kaygusuz, S. Y. “Yönetim Muhasebesinin Performans Yönetimi Fonksiyonunda Geldiği Son Nokta: Balanced Scorecard (Ölçüm Kartı Tekniği)”, İş, Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi. Cilt: 7, Sayı: 1. (Ocak 2005), s.81-103.
• Kırım, Arman. Farlılığınızı Ölçebildiğiniz An. 7.b., İstanbul: Sistem, 2003.
• ____________. Yeni Dünyada Strateji ve Yönetim. 6.b., İstanbul: Sistem, 2004.
• Kloot, Louise ve John Martin. “Strategic Performance Management: A Balanced Approach to Performance Management Issues in Local Government”, Management Accounting Research. Vol: 11. (2000), s.231- 251.
• Leinonen, Mikko. “A Survey on Performance Measurement System Design and.Implementation”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/MLReno.pdf (25.04.2005).
• Mettanen, Paula. “Design and Implementation of a Performance Measurement System for a Research Organization”, http://www.tut.fi/units/tuta/teta/mittaritiimi/julkaisut/milan_p.pdf (25.04.2006).
• Metawie, Mıral ve Mark Gılman. “Problems with the Implementation of Performance Measurement Systems in the Public Sector Where Performance is Linked to Pay: A Literature Review Drawn from the UK”, http://www.kent.ac.uk/kbs/crbp/pdf/Paper%20-%20Miral%20Metawie.pdf (20.04.2006).
• Michalska, J. “The Usage of the Balanced Scorecard for the Estimation of the Enterprise’s Effectiveness”, Journal of Materials Processing Technology. (2005), s.751-758. • Odabaşı, Yavuz ve Mine Oyman. Pazarlama İletişimi Yönetimi. 4.b., İstanbul: MediaCat, 2002.
• Tekin, Mahmut, Hasan K. Güleş ve Tom Burgess. Değişen Dünyada Teknoloji Yönetimi. Konya: Ofset, 2000.
• Tekin, Mahmut ve Ercan Çiçek. “İşletmelerde Rekabet Üstünlüğü Sağlamada Farklı Bir Yaklaşım: Değer Temelli Pazarlama”, V.Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, (25-27 Kasım 2005).
• Toffler, Alvin and Heidi. Creating a New Civilization, The Politics of the Third Wave. Atlanta: Turner Publishing, 1995.
• Şimşek, M. Şerif. Yönetim ve Organizasyon. Yenilenmiş 7.b., Konya: Günay, 2002.
• Yavuz, Fatih. “Garantide Balanced Scorecard Uygulamaları”, 9. Ulusal Kalite Kongresi Bildirisi, İstanbul, (21-22 Kasım2000).
• Yüksel, Hilmi. “Tedarik Zincirleri için Performans Ölçüm Sistemlerinin Tasarımı”, Celal Bayar Üniversitesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi. Cilt: 11, Sayı: 1. (2004), s.143-154.
Cop, R., & Bekmezci, M. (2011). Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(39), 247-266.
AMA
Cop R, Bekmezci M. Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Kasım 2011;(39):247-266.
Chicago
Cop, Ruziye, ve Mustafa Bekmezci. “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 39 (Kasım 2011): 247-66.
EndNote
Cop R, Bekmezci M (01 Kasım 2011) Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 39 247–266.
IEEE
R. Cop ve M. Bekmezci, “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 39, ss. 247–266, Kasım 2011.
ISNAD
Cop, Ruziye - Bekmezci, Mustafa. “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 39 (Kasım 2011), 247-266.
JAMA
Cop R, Bekmezci M. Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011;:247–266.
MLA
Cop, Ruziye ve Mustafa Bekmezci. “Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 39, 2011, ss. 247-66.
Vancouver
Cop R, Bekmezci M. Değer Temelli Pazarlama Anlayışında Balanced Scorecard’ın Stratejik Önemi. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(39):247-66.