BibTex RIS Cite

-

Year 2007, Issue: 37, 159 - 171, 22.11.2011

Abstract

-

ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI

Year 2007, Issue: 37, 159 - 171, 22.11.2011

Abstract

Bu çalismanin amaci uluslararasi marka stratejilerinin olusum sürec ini incelemek, bu süreci
etkileyen faktörleri siniflandirarak ortaya koymak ve standardizasyon ve uyarlama
yaklasimlarinin bu süreçteki etkilerini ve sonuçlarini teorik çerçevede incelemektir.
Çalismada, marka stratejilerinin önemi belirtilerek, uluslararasi marka stratejisi olusturma
adimlari; marka tipolojileri ve uluslararasilasma stratejilerinin belirlenmesi çerçevesinde
incelenmektedir. Uluslararasi marka stratejilerini etkileyen faktörler incelenerek,
standardizasyon ve uyarlama yaklasimlarinin avantaj ve dezavantajlari ortaya konmustur.
Çalisma, firmalarin ve marka yöneticilerinin uluslararasi markalar yaratma sürec inde göz
önünde bulundurmalari gereken noktalari vurgulayarak son bulmaktadir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Oylum Korkut Altuna This is me

Publication Date November 22, 2011
Published in Issue Year 2007 Issue: 37

Cite

APA Altuna, O. K. (2011). ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(37), 159-171.
AMA Altuna OK. ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. November 2011;(37):159-171.
Chicago Altuna, Oylum Korkut. “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 37 (November 2011): 159-71.
EndNote Altuna OK (November 1, 2011) ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 37 159–171.
IEEE O. K. Altuna, “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 37, pp. 159–171, November 2011.
ISNAD Altuna, Oylum Korkut. “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 37 (November 2011), 159-171.
JAMA Altuna OK. ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011;:159–171.
MLA Altuna, Oylum Korkut. “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, no. 37, 2011, pp. 159-71.
Vancouver Altuna OK. ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(37):159-71.