BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2007, Sayı: 37, 159 - 171, 22.11.2011

Öz

-

ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI

Yıl 2007, Sayı: 37, 159 - 171, 22.11.2011

Öz

Bu çalismanin amaci uluslararasi marka stratejilerinin olusum sürec ini incelemek, bu süreci
etkileyen faktörleri siniflandirarak ortaya koymak ve standardizasyon ve uyarlama
yaklasimlarinin bu süreçteki etkilerini ve sonuçlarini teorik çerçevede incelemektir.
Çalismada, marka stratejilerinin önemi belirtilerek, uluslararasi marka stratejisi olusturma
adimlari; marka tipolojileri ve uluslararasilasma stratejilerinin belirlenmesi çerçevesinde
incelenmektedir. Uluslararasi marka stratejilerini etkileyen faktörler incelenerek,
standardizasyon ve uyarlama yaklasimlarinin avantaj ve dezavantajlari ortaya konmustur.
Çalisma, firmalarin ve marka yöneticilerinin uluslararasi markalar yaratma sürec inde göz
önünde bulundurmalari gereken noktalari vurgulayarak son bulmaktadir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Oylum Korkut Altuna Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Kasım 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Sayı: 37

Kaynak Göster

APA Altuna, O. K. (2011). ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(37), 159-171.
AMA Altuna OK. ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Kasım 2011;(37):159-171.
Chicago Altuna, Oylum Korkut. “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 37 (Kasım 2011): 159-71.
EndNote Altuna OK (01 Kasım 2011) ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 37 159–171.
IEEE O. K. Altuna, “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 37, ss. 159–171, Kasım 2011.
ISNAD Altuna, Oylum Korkut. “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 37 (Kasım 2011), 159-171.
JAMA Altuna OK. ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011;:159–171.
MLA Altuna, Oylum Korkut. “ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 37, 2011, ss. 159-71.
Vancouver Altuna OK. ULUSLARARASI MARKA STRATEJİ FORMÜLASYONU: STANDARDİZASYON VE UYARLAMA YAK LAŞIMLARI. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(37):159-71.